Kan bara tillägga att bägge mekanikerna har mekat Dinli!Ett av ställena säljer fortfarande dom.Efter som jag tydligen snackar skit bara! Hur fan vore det om du läste på lite själv istället för att klaga på dom som gjort sina efterforskningar.
Citat från: CALLAHAN skrivet 6 februari 2011 kl. 03:12:52Kan bara tillägga att bägge mekanikerna har mekat Dinli!Ett av ställena säljer fortfarande dom.Efter som jag tydligen snackar skit bara! Hur fan vore det om du läste på lite själv istället för att klaga på dom som gjort sina efterforskningar.JAg har inte klagat på dej, ja vill bara vara säker på att de ni skriver inte är nått skit. bara för är det skit så är det inte till nån nytta för mej iaf....Å efter som ja får då dåligt me respons å svar på mina frågor, å att hälften ger ros å andra hälften ger ris, så har vi kommit överens om att det inte blir NÅN av ovanstående märke "modell" utan ev av känt märke, SÅ JAG HAR LÄST PÅ SKA DU VETA!!! som sagt vill bara kolla att det ni skriver inte är dravvel, vi har kommit överens om att om om det blir billigare vägquad så blire nog suka, "ltz"?... Men kärringen funderar om hon vill åka i skogen lite me... Å då blir det nog en A-C 700 för väg....Det visar sej, men tack för svaren, ja kommer alltså INTE köpa nån av maskinerna i rubriken...
Trevliga filmer.......det verkar man kan få ltz för typ 30´ å uppåt, beggat förvisso...
Citat från: freddannutte skrivet 6 februari 2011 kl. 15:17:33Trevliga filmer.......det verkar man kan få ltz för typ 30´ å uppåt, beggat förvisso...LTZ kan man få för det ja.De i filmerna är dock nya versionen av LTZ, annan design, insprutning mm, mm.
Citat från: Hydro skrivet 6 februari 2011 kl. 16:30:20Citat från: freddannutte skrivet 6 februari 2011 kl. 15:17:33Trevliga filmer.......det verkar man kan få ltz för typ 30´ å uppåt, beggat förvisso...LTZ kan man få för det ja.De i filmerna är dock nya versionen av LTZ, annan design, insprutning mm, mm. Ja får nog nöjja mej me förgasare å gamla modellen... Å ja antar att dom gamla är lika Skoj som dom nyare;) Sen äre väl som me allt annat... ATT hitta RÄTT maskin, som är skött å omhändertagen när det gäller beggat.. Nåja...Nån som kan svara på den andra frågan... Yamaha mot sukan?