Varför ska vissa tjaffsa som små barn ?Kan man inte bara tacka Callahan och andra för sin erfarenhet?Har man läst mkt så vet man mkt, man behöver inte ha ägt varje pryl men kunnat läsa om en del vilket borde räcka?Ifall fler haft haverier och man läst detta så är det ju bra att man delar med sig det då. Dinlin är ju billig. 49k helt ny 35-39k för 20-50milar Lighthning 2010or ser man då och då.Men kamkedjan är en risk? Det har hänt fler än två eller tre va? säkert tiotals?Då är det väll JUNK ?Det blir en dyr äffär att riskera kamkedje ras, jobbig framförallt, bli utan köra flera veckor.
Vad får man för pengarna ? KAMKEDJERAS? jag ger hellre 10-20k mer än få det. Nu får ni skärpa er.Hur många dinli har rasat? Betalar man för att få ett såntras? Hajjar inget nu
Det ja menar, å det gäller alla forum!!! ÄR, Att det finns så många "förståsej påare" som vet allt, fast dom inte vet ett skit egentligen, MEN MÅSTE ändå komentera när dom ser en tråd om gäller en maskin eller ett märke som är "sämre" än deras eget märke... Å denna gången var jag tydlig, å hoppades att jag skulle slippa sådana inlägg, efter som det är fakta och erfarenheter om maskinerna ifråga som är viktigt för mej för att jag ska få mer på benen... Å i Mina ögon så tror jag mer på den/dom som har eller har haft Exvis en dinli, än den som inte haft en sådan maskin men son "hört" å snappat upp saker....Att ha pratat me en mekaniker, är ju som det är... Dom brukar ha åsikter om alla andra märken än just de dom skruvar me... Min "mek" å många andra bekanta talade om för mej att jag bara skulle få problem när jag köpte en renault kangoo... Jag drog öronen åt mej, men ekonomin tillät ingen annan bil just då... Den bilen har gått 11000 mil utan att jag gjort NÅTT annat än servat, å meken har tillåme ändrat uppfattning efter de...Å va gäller att läsa på detta forum om alla maskiners fel å brister, så verkar ingen maskin va felfri heller, för det finns fel med alla märken så äre bara, sen äre nog upp till var å en hur maskinerna körs å servas, men det hör kanske inte hit?Nu ska ja till lägga att ja INTE bestämt mej för Dinlin ALLS... Utan vill ha mer kött på benen, nått man inte verkar få här eftersom det är en massa annat dravvel, i slutändan så kommer det förmodligen bli nått annat märke bara ekonomin vill.... säger jag då att det blir en SUKA så är den värdelös, å ja ska enl många ha en yamaha ist, eller polaris kanske?!?!!?...