Det kan tydligen bli vakum som gör att överflödig olja trycks upp i luftburken, detta kan åtgärdas med ett litet hål i en plåt på rätt ställe. Jag har provat och det verkar fungera.
Precis bytt dom sura 35/35wattarna mot 55/60w och det blev bra mkt bättre ljus i källaren iaf ska kolla ikväll när mörkret faller på. Någon mer som bytt?
Nope, men jag har lite mera extraljus pÃ¥ (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Hur mkt watt eller amp kan man lasta innan batteriet säckar ihop? kan du köra med alla dina lampor igång och isf hur mkt effekt drar det?
LÃ¥ter kanon dÃ¥ blir det att inhandla lite xenon ljus till vintern Men sÃ¥ här blev det Halv och Hel Ljus med 55/60watt(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Det har kommit en LÅNG version, tror inte det ventilerats här. Vad tror ni om den? http://jiabshop.se/produkt/SMC-jMAX-702L
Ja jag såg den !Ja, om man vill ha en längre maskin så är den nog inte dum, annars så verkar den vara exakt samma