Jag har en svart nackdelen är väl att svart är rep kännslig. (Syns lätt) har fått några märken efter att tjejen har dragit foten över hjulhuset bak. Inte lätt att kliva upp på maskinen när man har tax ben Sen syns damm otroligt bra så klart. den var grå efter att jag hade sladdat tjejens paddock
Hej,var och skulle testa en Wildcat Re 500 men testade en Jmax 700 istället en sådan som ni alla äger i denna tråd!Måste säga att jag blev väldigt impad av den, såg att dom som max hade varit upp i 121km/h på den!!Det ända jag undrar, blir det inte tråkigt med automat i längden? Så ni som haft Quads innan och nu äger en jmax, berätta lite om vad ni tycker!?!MVH / Bagy
Blev 11 mil idag på min SMC 700 och jag är helt nöjd Det enda som jag har märkt är att det kan vara svårt att få i växel ibland, att den låser sig på P läget , man får jucka lite innan det släpper.Jag vet att det är så på Can Am också (så det verkar vara en vanligt fenomen), men frågan är om man kan göra något åt det ?Annars så är jag toknöjd
Citat från: Bagy skrivet 8 maj 2011 kl. 08:47:18Hej,var och skulle testa en Wildcat Re 500 men testade en Jmax 700 istället en sådan som ni alla äger i denna tråd!Måste säga att jag blev väldigt impad av den, såg att dom som max hade varit upp i 121km/h på den!!Det ända jag undrar, blir det inte tråkigt med automat i längden? Tror inte ngn smc700 gör 121km/h möjligtvis utan däckmi en testbänk Så ni som haft Quads innan och nu äger en jmax, berätta lite om vad ni tycker!?!MVH / BagyDet är ju helt olika maskiner, beror helt och hållet på vad du ska ha den till.
Hej,var och skulle testa en Wildcat Re 500 men testade en Jmax 700 istället en sådan som ni alla äger i denna tråd!Måste säga att jag blev väldigt impad av den, såg att dom som max hade varit upp i 121km/h på den!!Det ända jag undrar, blir det inte tråkigt med automat i längden? Tror inte ngn smc700 gör 121km/h möjligtvis utan däckmi en testbänk Så ni som haft Quads innan och nu äger en jmax, berätta lite om vad ni tycker!?!MVH / Bagy
Hej,Inom någon månad ca kommer vi att ha drivaxel skydd både i plast och i aluminium tillverkade av SMC i Taiwan, som kommer att säljas separat.Vänliga hälsningarKjell JilderbyJIAB