ja brukar halv choke de märker du snart,,Biltema har faktiskt som e helt ok
Min är inte trög. Å inte drar. den så mycket. Du har inte handbromsen i
Jag jämför med dom andra jag har, haft. Gladiaton var väldigt lätt att putta eller dra lite i, men alla är ju inte lika:)Du har en bra bränsleekonomi, mina första 10mil så tankade jag 21liter, jag körde rätt lungt också.Just nu så testar jag med vägdäck... ska bli intressant... Hehee....
Citat från: DodgeMan skrivet 5 maj 2011 kl. 13:07:17Jag jämför med dom andra jag har, haft. Gladiaton var väldigt lätt att putta eller dra lite i, men alla är ju inte lika:)Du har en bra bränsleekonomi, mina första 10mil så tankade jag 21liter, jag körde rätt lungt också.Just nu så testar jag med vägdäck... ska bli intressant... Hehee....Om din maskin verkligen drar så där mycket bensin tycker jag att du omedelbart skall lämna in den hos din åf på kontroll.Risken är att oljan späds ut av överskottsbränsle o maskinen tar skada.För du har definitivt nåt fel på bränslesystemet om den "drar" så där mycket. MVH/hades
Citat från: HADES skrivet 5 maj 2011 kl. 13:17:58Citat från: DodgeMan skrivet 5 maj 2011 kl. 13:07:17Jag jämför med dom andra jag har, haft. Gladiaton var väldigt lätt att putta eller dra lite i, men alla är ju inte lika:)Du har en bra bränsleekonomi, mina första 10mil så tankade jag 21liter, jag körde rätt lungt också.Just nu så testar jag med vägdäck... ska bli intressant... Hehee....Om din maskin verkligen drar så där mycket bensin tycker jag att du omedelbart skall lämna in den hos din åf på kontroll.Risken är att oljan späds ut av överskottsbränsle o maskinen tar skada.För du har definitivt nåt fel på bränslesystemet om den "drar" så där mycket. MVH/hadesDom jobba på det, och oljan håller jag koll på..Dom pratar om att byta munstycket på den...Jag ska lukta på oljan också ifall att....Mv/Sören