det e ju vinterträff vid krattemasugn på lördag
Citat från: Mr.Nero skrivet 19 januari 2011 kl. 20:55:36jo hade det som misstanke....nu ångrar man lite att man inte skaffade en 4x4..... men det går över snart ps. det där sa jag aldrig... HA HA det är bara å byta till 4x4 så kan du köra hela året
jo hade det som misstanke....nu ångrar man lite att man inte skaffade en 4x4..... men det går över snart ps. det där sa jag aldrig...
Det fanns ju kartor :djump:Hågelbyleden,Tumbavägen,Vretagårdsväg,Aspenvägen,sjövägen.Sjövägen avslutas som en sjösättningsramp rakt ut i sjön.I dag var både hjulingar och isjakter på sjön.Ni kommer att se mina spår gå upp på Ekholmens naturreservat,FÖLJ DOM INTE DIT utan kör mot Albyhållet så stör ni inte dom boende på Lindshov.kör med innsidan av skallen,kör någon upp på Ekholmen blir det borttransport med farbror blå,Ekholmen är min arbetsplats,där kör jag med tillstånd av länstyrelsen,Överträdelse =smaka hur det känns att ligga under en 800 potatis med kedjor som spinner,he he.Mvh Anders
Citat från: fiddesthlm skrivet 23 mars 2011 kl. 23:49:29Citat från: respons skrivet 20 januari 2011 kl. 11:35:48Citat från: Mr.Nero skrivet 19 januari 2011 kl. 20:55:36jo hade det som misstanke....nu ångrar man lite att man inte skaffade en 4x4..... men det går över snart ps. det där sa jag aldrig... HA HA det är bara å byta till 4x4 så kan du köra hela året 4x4 e kung... inga quad i snöspåren... är trött på bogsering och lösdragning nu =) hahaSäger han som själv blev bogserad av hmmm, just det en Quad förra helgen...
Citat från: respons skrivet 20 januari 2011 kl. 11:35:48Citat från: Mr.Nero skrivet 19 januari 2011 kl. 20:55:36jo hade det som misstanke....nu ångrar man lite att man inte skaffade en 4x4..... men det går över snart ps. det där sa jag aldrig... HA HA det är bara å byta till 4x4 så kan du köra hela året 4x4 e kung... inga quad i snöspåren... är trött på bogsering och lösdragning nu =) haha