ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 8  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Alternativ till Suzuki LTZ 400?  (läst 29021 gånger)

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #48 skrivet: 11 januari 2011 kl. 22:47:43 »
När man kollar maskiner i denna klass så kan man räkna med att de inte lär sjunka så värst mycket mer inom det närmsta så även om man nu köper en som sen visar sig vara fel så går det säkert att sälja med knappt nåt värdetapp alls.
Särskilt om man köper nu och säljer i maj.

Sen att bilprovningen skriver fel mätarställning är inget att hänga upp sig så värst på, min Viper skrev de tex milesen på som kilometer, så det skilde ju en del.

Däremot besiktningen som sådan bör han ju kunna fixa och sen sälja den KLAR, och i annonsen står ju även att ventilerna skall kollas innan försäljning.
På denna motor schimsas de, så det krävs lite schims ifall det nu faktiskt behövs justeras nåt, så det får han ju fixa innan isf.
Om huruvida Dresel bytt munstycke eller ej vet jag inte och förstår inte heller vad det spelar för roll när han nu ändå har annat avgassystem som ju kräver ombestyckning ändå.
Så om den går bra nu så är det ju bra, som sagt.

Så generellt ser jag inte några konstigheter alls.
 
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #49 skrivet: 11 januari 2011 kl. 23:03:23 »
Citat från: CALLAHAN skrivet 11 januari 2011 kl. 21:56:11
Kolla bara den här bilden och ta en titt på svingen!
http://www.atvforum.se/Forum/index.php?action=dlattach;topic=32772.0;attach=8901;image

Du å dina dinlisvingar
Denna sving är från en 05:a som inte robotsvetsades, så ja den har sämre svetsar(behöver inte vara dålig iaf)


Tycker du verkligen ska testa en dinli och en zukka.
Jag som är över 180 gillade inte den ihopkrupna ställningen på en ltz, men gillade att den var smalare över sadeln. Men känslan jag hade när jag satte mig första gången på en ltz var att den kändes väldigt kort och pygmeaktig  :lol:(därför kallar jag den för pygmehoj)
Men jag är ju van att få sträcka ut på en dinli :lol:
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Danne_80

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 142
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne_80
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #50 skrivet: 11 januari 2011 kl. 23:21:13 »
Jag är 183 lång så jag vill nog inte ha en liten quad. Jag trodde LTZ var lite större? Det kanske bara var jämfört med raptor 350?
Anmäl till moderator   Loggat
KTM 950 SM ´06
Raptor 700 SE ´08 Såld!
Hisun 350 ´09 - Såld!

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #51 skrivet: 11 januari 2011 kl. 23:28:11 »
Han jag åker oftast tillsammans med hade en LTZ i över ett år och var jättenöjd med den, smidig i skogen och tillräckligt med kraft på grusvägarna...
Han är lite över två meter lång, men visst, han lutade fram styret lite annars blev det knägas istället för tumgas vid fyllt styrutslag åt höger.
Nu åker han Honda 700XX precis som Callahan.
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad CALLAHAN

  • Dinli konspiratör!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1369
  • Total likes: 28
    • Visa profil
CALLAHAN
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #52 skrivet: 11 januari 2011 kl. 23:33:19 »
Du fixar till LTZan med en styr höjare sen har du nemas problemas att få plats! ()p

Anmäl till moderator   Loggat
Can Am Outlander 1000 XTP max
Honda TRX 700xx Såld
Raptor 350 Såld

Utloggad teppas

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 302
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
teppas
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #53 skrivet: 12 januari 2011 kl. 00:01:04 »
jag är då väldigt nöjd med Ltzan och jag är 185cm och drygt 100kg lätt  ;D  Och jag tycker den är 100ggr skönare än dinlin i kör ställning. Dinlin känns så tung och stel.  Jag tycker att du ska åka och inhandla. Jag lovar att du inte kommer att bli missnöjd! det är en mycket trevlig och rapp maskin som du kan använda till allt  ()p  Lycka till!!!
Anmäl till moderator   Loggat
smc cbw250 -05 såld!
Ltz400 -vit -06 såld!
Hotcams steg 1                       
Yoshimura-helsystem       
KN filter                        
xeonljus                         
Rev-Max 2 Tändbox 
Bigbore 453cc, 96mm       
Keihin FCR39 
Topp planad o portad!
Hotrod vevparti

Utloggad Danne_80

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 142
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne_80
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #54 skrivet: 12 januari 2011 kl. 08:48:53 »
Ok, då ska inte längden vara nåt problem i alla fall. Det är inte många som har något negativt att säga om LTZ'an så det måste onekligen vara en bra maskin. Jag jagar vidare men kommer nog kolla på några andra i helgen. Blir nog inget köp förrän jag åtminstone provsuttit en LTZ också :)
Anmäl till moderator   Loggat
KTM 950 SM ´06
Raptor 700 SE ´08 Såld!
Hisun 350 ´09 - Såld!

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #55 skrivet: 12 januari 2011 kl. 14:00:07 »
Citat från: Danne_80 skrivet 12 januari 2011 kl. 08:48:53
Ok, då ska inte längden vara nåt problem i alla fall. Det är inte många som har något negativt att säga om LTZ'an så det måste onekligen vara en bra maskin. Jag jagar vidare men kommer nog kolla på några andra i helgen. Blir nog inget köp förrän jag åtminstone provsuttit en LTZ också :)

Inget fel på en ltz, kfx, dvx. Men den passar inte alla. Och inte mig heller.(annars så skulle ju alla ha en sån)

Men när du börjar titta på en dinli i stället för en ltz, så börjar det komma in en massa känslor med i rekomendationerna. Och så har det varit länge här på forumet.

Har man råd, köper man dyrare märken, problemet är bara det att köper man beggat så är det större risker även med dyrare märken. (och då får man räkna med lite dyrare delar också)

Kan däremot inte förstå att det är bytt så mycket grejer på en ltz som denna du tittat på då det är en maskin som aldrig går sönder  :hmmm:
Inte ens jag på en dinli har ju bytt så mycket.

Men men. åk å titta och jämför så gott du kan.
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad CALLAHAN

  • Dinli konspiratör!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1369
  • Total likes: 28
    • Visa profil
CALLAHAN
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #56 skrivet: 12 januari 2011 kl. 16:52:20 »
Citat från: Onlyhenke skrivet 12 januari 2011 kl. 14:00:07
Citat från: Danne_80 skrivet 12 januari 2011 kl. 08:48:53
Ok, då ska inte längden vara nåt problem i alla fall. Det är inte många som har något negativt att säga om LTZ'an så det måste onekligen vara en bra maskin. Jag jagar vidare men kommer nog kolla på några andra i helgen. Blir nog inget köp förrän jag åtminstone provsuttit en LTZ också :)

Inget fel på en ltz, kfx, dvx. Men den passar inte alla. Och inte mig heller.(annars så skulle ju alla ha en sån)

Men när du börjar titta på en dinli i stället för en ltz, så börjar det komma in en massa känslor med i rekomendationerna. Och så har det varit länge här på forumet.

Har man råd, köper man dyrare märken, problemet är bara det att köper man beggat så är det större risker även med dyrare märken. (och då får man räkna med lite dyrare delar också)

Kan däremot inte förstå att det är bytt så mycket grejer på en ltz som denna du tittat på då det är en maskin som aldrig går sönder  :hmmm:
Inte ens jag på en dinli har ju bytt så mycket.

Men men. åk å titta och jämför så gott du kan.

Kan ju bero på att alla som åker Dinli 450 inte kan rekomendera nått annat än Dinli 450 oavsett vad trådskaparen frågar efter!
Blir ganska tjatigt och tradigt tycker jag. ???
Dom har säkert bättrat på kvaliten sen 06 men det ryktet dom har lär ta många år att få bort.
Jag själv räknar den som den sämsta av märkes maskinerna och det är inget nån av er kommer kunna ändra på.
Anmäl till moderator   Loggat
Can Am Outlander 1000 XTP max
Honda TRX 700xx Såld
Raptor 350 Såld

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #57 skrivet: 12 januari 2011 kl. 17:36:42 »
Citat från: CALLAHAN skrivet 12 januari 2011 kl. 16:52:20
Citat från: Onlyhenke skrivet 12 januari 2011 kl. 14:00:07
Citat från: Danne_80 skrivet 12 januari 2011 kl. 08:48:53
Ok, då ska inte längden vara nåt problem i alla fall. Det är inte många som har något negativt att säga om LTZ'an så det måste onekligen vara en bra maskin. Jag jagar vidare men kommer nog kolla på några andra i helgen. Blir nog inget köp förrän jag åtminstone provsuttit en LTZ också :)

Inget fel på en ltz, kfx, dvx. Men den passar inte alla. Och inte mig heller.(annars så skulle ju alla ha en sån)

Men när du börjar titta på en dinli i stället för en ltz, så börjar det komma in en massa känslor med i rekomendationerna. Och så har det varit länge här på forumet.

Har man råd, köper man dyrare märken, problemet är bara det att köper man beggat så är det större risker även med dyrare märken. (och då får man räkna med lite dyrare delar också)

Kan däremot inte förstå att det är bytt så mycket grejer på en ltz som denna du tittat på då det är en maskin som aldrig går sönder  :hmmm:
Inte ens jag på en dinli har ju bytt så mycket.

Men men. åk å titta och jämför så gott du kan.

Kan ju bero på att alla som åker Dinli 450 inte kan rekomendera nått annat än Dinli 450 oavsett vad trådskaparen frågar efter!
Blir ganska tjatigt och tradigt tycker jag. ???
Dom har säkert bättrat på kvaliten sen 06 men det ryktet dom har lär ta många år att få bort.
Jag själv räknar den som den sämsta av märkes maskinerna och det är inget nån av er kommer kunna ändra på.


Ja det är till viss del sant, men det är ju inte så konstigt heller då många vill betala max 25-35 000 och få körglädje, effekt och vägreggat. Och vad finns det då för alternativ? Jo halvgamla dinli 450 och gamla ltz:or. (säkert någon mer)
man vill ju även ha lite trygghet med att få tag i delar om det behövs.

Har ju själv tipsat om andra märken om pengar finns, men om man vill ha mycket effekt och en maskin som är allround och v-reggad(ej tänkt att hoppas med på mx banor) vad finns det för alternativ då för 20-40 000? Och lite trygghet med att få tag i delar till rätt pris om det behövs?

Så tänk lite så ser du även problemet här.
 
Har själv funderat på att uppgradera till andra maskiner men tvekat då jag räknat på det. Sedan har andra ramlat bort av andra anledningar.
Men nu ska jag göra dig glad, och det är faktiskt så att jag börjar titta mer och mer på en 700xx. Fast frågan är ju om det kommer att ge mig så mycket mer än det jag får ut av min.

Om jag går tillbaka till ämnet så har jag ju sagt att en ltz/dvx/kfx 400 är en bra maskin men ingen effekt maskin, och den känns liten (iaf för mig) och det är en maskin som man uppgraderar till en värre, efter ett tag, om man faller för för detta med quad/atv. Ja varför uppgraderar man då, jo man vill ha mer effekt, mer vrid, större maskin fysiskt. (finns säkert fler anledningar)
Så känslan är den att man växer ifrån den efter ett tag, om man nu inte börjar åka mx. (finns säkert dem som slutar växa och har kvar den)
Yamma 350 är ännu bättre ex på att man tröttnar fort och vill ha värre.
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Psy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 514
  • Total likes: 0
  • Can Am DS450 X MX
    • Visa profil
Psy
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #58 skrivet: 12 januari 2011 kl. 19:10:21 »
Citat från: Onlyhenke skrivet 12 januari 2011 kl. 17:36:42
Citat från: CALLAHAN skrivet 12 januari 2011 kl. 16:52:20
Citat från: Onlyhenke skrivet 12 januari 2011 kl. 14:00:07
Citat från: Danne_80 skrivet 12 januari 2011 kl. 08:48:53
Ok, då ska inte längden vara nåt problem i alla fall. Det är inte många som har något negativt att säga om LTZ'an så det måste onekligen vara en bra maskin. Jag jagar vidare men kommer nog kolla på några andra i helgen. Blir nog inget köp förrän jag åtminstone provsuttit en LTZ också :)

Inget fel på en ltz, kfx, dvx. Men den passar inte alla. Och inte mig heller.(annars så skulle ju alla ha en sån)


Men när du börjar titta på en dinli i stället för en ltz, så börjar det komma in en massa känslor med i rekomendationerna. Och så har det varit länge här på forumet.

Har man råd, köper man dyrare märken, problemet är bara det att köper man beggat så är det större risker även med dyrare märken. (och då får man räkna med lite dyrare delar också)

Kan däremot inte förstå att det är bytt så mycket grejer på en ltz som denna du tittat på då det är en maskin som aldrig går sönder  :hmmm:
Inte ens jag på en dinli har ju bytt så mycket.

Men men. åk å titta och jämför så gott du kan.

Kan ju bero på att alla som åker Dinli 450 inte kan rekomendera nått annat än Dinli 450 oavsett vad trådskaparen frågar efter!
Blir ganska tjatigt och tradigt tycker jag. ???
Dom har säkert bättrat på kvaliten sen 06 men det ryktet dom har lär ta många år att få bort.
Jag själv räknar den som den sämsta av märkes maskinerna och det är inget nån av er kommer kunna ändra på.


Ja det är till viss del sant, men det är ju inte så konstigt heller då många vill betala max 25-35 000 och få körglädje, effekt och vägreggat. Och vad finns det då för alternativ? Jo halvgamla dinli 450 och gamla ltz:or. (säkert någon mer)
man vill ju även ha lite trygghet med att få tag i delar om det behövs.

Har ju själv tipsat om andra märken om pengar finns, men om man vill ha mycket effekt och en maskin som är allround och v-reggad(ej tänkt att hoppas med på mx banor) vad finns det för alternativ då för 20-40 000? Och lite trygghet med att få tag i delar till rätt pris om det behövs?

Så tänk lite så ser du även problemet här.
 
Har själv funderat på att uppgradera till andra maskiner men tvekat då jag räknat på det. Sedan har andra ramlat bort av andra anledningar.
Men nu ska jag göra dig glad, och det är faktiskt så att jag börjar titta mer och mer på en 700xx. Fast frågan är ju om det kommer att ge mig så mycket mer än det jag får ut av min.

Om jag går tillbaka till ämnet så har jag ju sagt att en ltz/dvx/kfx 400 är en bra maskin men ingen effekt maskin, och den känns liten (iaf för mig) och det är en maskin som man uppgraderar till en värre, efter ett tag, om man faller för för detta med quad/atv. Ja varför uppgraderar man då, jo man vill ha mer effekt, mer vrid, större maskin fysiskt. (finns säkert fler anledningar)
Så känslan är den att man växer ifrån den efter ett tag, om man nu inte börjar åka mx. (finns säkert dem som slutar växa och har kvar den)
Yamma 350 är ännu bättre ex på att man tröttnar fort och vill ha värre.



Jag bytte upp mig till en mindre maskin med mindre effekt.  är toknöjd =)

Jag skulle alla gånger köpa en bättre begagnad japan med framför tex. en ny korean eller liknande..    Men jag är inte så petig med "ny quads doft" heller.. Då blir de ju en annan femma.


Btw. Du har faktiskt en poäng i de du skriver..  De har mycket med åsikter att göra. De är inte många som själv testat alla maskiner på marknaden.  Så man får bilda sin egen uppfattning. Liksom jag gjort.. Alla har fel och alla har rätt =D
« Senast ändrad: 12 januari 2011 kl. 19:14:54 av Psy »
Anmäl till moderator   Loggat
Burka bör man annars dör man!

Nu: DS450 X MX -09
Förr: Raptor 700SE -07

Utloggad Danne_80

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 142
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Danne_80
SV: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
« Svar #59 skrivet: 12 januari 2011 kl. 19:52:57 »
Är det oftast så att ju större motor desto större quad? Jag har bara testat en Honda 450 men trodde att de flesta var ungefär lika stora?
Anmäl till moderator   Loggat
KTM 950 SM ´06
Raptor 700 SE ´08 Såld!
Hisun 350 ´09 - Såld!

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 4 [5] 6 ... 8  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Alternativ till Suzuki LTZ 400?
 


Online just nu.

664 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 679. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
  • Högdahl: 🍻🍺
    9 mars 2023 kl. 14:10:18
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info