Tycker det låter skumt. Så länge du inte haft lös bromsslangar eller nåt borde du ju inte fått luft i systemet Men...vem fan vet
Den funkade perfekt innan jag ställde henne på röven, det e det som gör mig frustrerad! O det har INTE frusit! för detta problem fanns innan minusgraderna! Men ja, jag TROR jag kan ha bromsat lite i upprätt läge... svårt o komma ihåg! men jag bromsade nog lite när den va på väg ner från upprätt läge! Tack!
Citat från: *Anton* skrivet 8 januari 2011 kl. 01:02:00Den funkade perfekt innan jag ställde henne på röven, det e det som gör mig frustrerad! O det har INTE frusit! för detta problem fanns innan minusgraderna! Men ja, jag TROR jag kan ha bromsat lite i upprätt läge... svårt o komma ihåg! men jag bromsade nog lite när den va på väg ner från upprätt läge! Tack! Då är risken ännu större att du pumpat in luft som finns i behållaren.Luft råkar ju inte bara hamna i bromssystemet, antingen läcker det eller så är det ''mekanikern" som släpper in det på nått sätt //Tobbe
Har du koll på hur man luftar? Det tar ju bara 10 min på bakbromsen så det fixar du även fast det är minusgrader! Hejja hejja!
Det e lugnt! jag vet hur jag luftar, o maskinen är oskuld från snön för denna säsong o den står under kapell så det borde va snöfritt där