tycker dessutom att avgaserna på canamen luktar förbannat illa jämnfört med hondans så kanske den även kan sprida lite väldoft
Jag tankar Preem 98 oktan som enligt deras produktblad inte innehåller etanol, annars vet jag att okq8 98oktan inte innehåller det heller. Jag tankar även min Volvo Duett med 98oktan
Folk får ju tanka precis vad de vill i sina maskiner men 98 är ju ett alternativet utan etanol.Om man inte vet, men vill veta vad bensin innehåller så finns det klara innehållsförteckningar och säkerhetsdatablad, och det är varken "myter" eller "osanningar"
Idag tankade jag nya bensinen, rengjored luftfilter spännde och smorde kedjan + fetta in leder putsa och annat krims krams = ingen skillnad, tyckte den lät lite coolare,placeboeffekten? (stavning?)
Citat från: barossa killen skrivet 16 januari 2011 kl. 06:09:51Idag tankade jag nya bensinen, rengjored luftfilter spännde och smorde kedjan + fetta in leder putsa och annat krims krams = ingen skillnad, tyckte den lät lite coolare,placeboeffekten? (stavning?) Eller så var ditt luftfilter grymt skitigt //Tobbe