jag har biltemas handtagsvärmare och gillar inte alls att dom är så tjocka att hålla i, vill ha nåt tunnare, men vad? funderar lite på symtec för det verkar varas bra kvalitet men dyrt. hade gärna velat ha en värmare i dynan också, klarar man sig med symtecs 2-zons sats då, eller måste man ta 4-zons ändå?gooffroad hade ju inga värmehandtag för rullgas, men det borde ju finnas hos symtec i usa...
Citat från: Oskar P skrivet 25 december 2010 kl. 20:22:50jag har biltemas handtagsvärmare och gillar inte alls att dom är så tjocka att hålla i, vill ha nåt tunnare, men vad? funderar lite på symtec för det verkar varas bra kvalitet men dyrt. hade gärna velat ha en värmare i dynan också, klarar man sig med symtecs 2-zons sats då, eller måste man ta 4-zons ändå?gooffroad hade ju inga värmehandtag för rullgas, men det borde ju finnas hos symtec i usa...ja det var ju inte stora skillnaden faktiskt när jag kollade på gooffroad. blir nog 4zon då, med handtag, men jag får höra med dom om det finns för rullgas också. hur har du din värmedyna monterad, har du satt den innanför originaltyget, och är det då en lätt löstagbar kontakt ifall du behöver ta av dynan? köp symtehs 4 zon kostar bara typ 100:- mer än 2 zon, jag har rövvärme på min å det e fan riktigt skönt kan jag säga.
Citat från: Grönis skrivet 25 december 2010 kl. 21:48:13Citat från: Oskar P skrivet 25 december 2010 kl. 20:22:50jag har biltemas handtagsvärmare och gillar inte alls att dom är så tjocka att hålla i, vill ha nåt tunnare, men vad? funderar lite på symtec för det verkar varas bra kvalitet men dyrt. hade gärna velat ha en värmare i dynan också, klarar man sig med symtecs 2-zons sats då, eller måste man ta 4-zons ändå?gooffroad hade ju inga värmehandtag för rullgas, men det borde ju finnas hos symtec i usa...ja det var ju inte stora skillnaden faktiskt när jag kollade på gooffroad. blir nog 4zon då, med handtag, men jag får höra med dom om det finns för rullgas också. hur har du din värmedyna monterad, har du satt den innanför originaltyget, och är det då en lätt löstagbar kontakt ifall du behöver ta av dynan? köp symtehs 4 zon kostar bara typ 100:- mer än 2 zon, jag har rövvärme på min å det e fan riktigt skönt kan jag säga.
aaaa nog menar du 1000:- o inte 100:-?! jag hittade dessa ----> http://motoro.jetshop.se/handtagstummvarmare-utan-handtag-2zon-p-1125-c-541.aspx blir nog till att inhandla.