Citat från: brphc skrivet 27 december 2010 kl. 15:30:47Citat från: Mr_Flax skrivet 27 december 2010 kl. 07:29:49Citat från: brphc skrivet 26 december 2010 kl. 14:38:4426-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar. kul! detta ska bokas in! många härifrån som åker dit eller?det är ju mest jeepar som kör där men det är tillåtet att ta med sin atv också. det blir bara större och större för varje år! ()[/quote↲↲Är det samma som vanligt att mans ska anmäla sig till börjessons atv? Ha dvet inte riktigt. har inte hittat mycke info om den träffen än men ska när jag vet skrivs de här!
Citat från: Mr_Flax skrivet 27 december 2010 kl. 07:29:49Citat från: brphc skrivet 26 december 2010 kl. 14:38:4426-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar. kul! detta ska bokas in! många härifrån som åker dit eller?det är ju mest jeepar som kör där men det är tillåtet att ta med sin atv också. det blir bara större och större för varje år! ()[/quote↲↲Är det samma som vanligt att mans ska anmäla sig till börjessons atv? Ha d
Citat från: brphc skrivet 26 december 2010 kl. 14:38:4426-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar. kul! detta ska bokas in! många härifrån som åker dit eller?
26-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar.
Ingen som vet om någon mer näraliggande träff? Tex Bråt... Vore kul om man fick reda på några datum att planera in