26-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar.
Citat från: brphc skrivet 26 december 2010 kl. 14:38:4426-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar. kul! detta ska bokas in! många härifrån som åker dit eller?
Flax... du får fixa ngn träff i typ mars... på bråt??... så vi kan glida runt o leka lite..
Citat från: Mr_Flax skrivet 27 december 2010 kl. 07:29:49Citat från: brphc skrivet 26 december 2010 kl. 14:38:4426-28 augusti är det Offroad Meet på High Chaparral sen vet jag ej om de har kommit någon info om andra träffar. kul! detta ska bokas in! många härifrån som åker dit eller?det är ju mest jeepar som kör där men det är tillåtet att ta med sin atv också. det blir bara större och större för varje år! ()[/quote↲↲Är det samma som vanligt att mans ska anmäla sig till börjessons atv? Ha d
High chaparal vore nog skoj att åka till. Nån som vart där innan och kan dela med sig av bilder och vad är det för typ av körning? Teräng eller bottenlösa lerhål.?
Citat från: Oskar P skrivet 13 januari 2011 kl. 15:44:15High chaparal vore nog skoj att åka till. Nån som vart där innan och kan dela med sig av bilder och vad är det för typ av körning? Teräng eller bottenlösa lerhål.?ja.. det är väl mer eller mindra redan planerat att vi ska åka på! som ja förstått så är det ganska så olika körning.. finns väl såna där bottenlösa hål.. det är iof inte intressant för mig.. men all annan körning kan ju vara skoj!