Man får göra det till ett äventyr och kanske stanna nånstans på vägen och sova lite!Snackar vi sommar eller vinter tid?
Nej jag skall köra på sommaren, skulle inte änns åka bil upp dit nu :pJo klart man kan leka med en atv men eftersom jag vill ju ha den till annat med så känns det ju roligare med en quad när man kör inne i stan och ute på grusvägar m.mSen kör jag ju inte i sträck får tälta på vägen, sen hur många gånger det blir vet jag inteMed bil kör jag oavbrutet bara käkar, pissar och tankarMen det lutar åt en atv med tanke på last möjligheter och att den är bättre när man väl kommit upp till vildmarken, kommer ju behöva jeepdunkar med bensineftersom det är 4mil till närmaste bensinstation ifrån stugan.Stugan ligger i norra Finland vid ryska gränsen, så det blir en utmaning att köra dit med en atv, så det blir en del planerande... Men nu har jag ju mer koll på atv-delen iallafall får kolla ut en bra, jag kanske märker efter att jag haft den ett tag att jag inte vill köra den så långt.Om jag gör det ska jag skriva en tråd om hur det gick Tack för all info!Mvh/Fredrik