Det är nog som du säger Lowest. Jag blir nog nöjd vad jag än köper men vad det blir får jag nog fundera lite mer på Det är inte bredden på maskinen som är problemet utan längden. Jag har ett ganska kort garaget men har en trapp ner till källaren och där på avsatsen ner kanske maskinen kan få plats. Just nu finns det knappt några begagnade Renegades heller så det blir till att vänta om jag ska ha en sån i så fall.
Citat från: Gunner skrivet 17 januari 2011 kl. 01:09:40Det är nog som du säger Lowest. Jag blir nog nöjd vad jag än köper men vad det blir får jag nog fundera lite mer på Det är inte bredden på maskinen som är problemet utan längden. Jag har ett ganska kort garaget men har en trapp ner till källaren och där på avsatsen ner kanske maskinen kan få plats. Just nu finns det knappt några begagnade Renegades heller så det blir till att vänta om jag ska ha en sån i så fall.Jag tänkte att du kanske kan ställa den på tvären
Ställ bilen UTE!!!!!!!!!!!! Herrgud man, bilar står ute i hela Sverige utan att varken rosta eller fara illa. Eller är det en cabbe? Kan du inte åka och prova lite quaddar och lite ATV'er och se vad du känner för. Jag kan bara säga vad jag tyckte och det är att nöjesåkande med quad är för smalspårigt. Provkör en likvärdig maskin med det du tänkt i olika miljöer. Skulle jag ha en quad skulle den varit 4-hjulsdriven 8)typ Renegade eller Cektek King Cobra.