Citat från: Gunner skrivet 21 december 2010 kl. 23:48:29Citat från: MrNice80 skrivet 21 december 2010 kl. 14:13:34Köpte min Outlander 800 MAX LTD -08 i förra veckan. Blev privatköp och en massa mil (100mil) med släp, men det var det helt klart värt. Fick en kanon fin maskin, med en massa tillbehör. Nu väntar jag bara på att plogen jag beställt ska komma hem. Dock verkar Warn ha problem med att leverera just nu. Hoppas jag får den imorgon som de lovat. Jäklar vad nice! Fin Fint med en tidig Hjulklapp Tyckte jag kände igen bilden från blocket.. Typ tre uppsättningar däck, annat avgassystem (HMF?) ??Stämmer bra det.. Men det var mer grejer man fick med än han skrivit på annonsen. Tur att jag tog det största täckta släpet, för annars hade jag inte fått med allt hem. Men som sagt,, KANON nöjd med maskinen. ! Och en seriös säljare.-
Citat från: MrNice80 skrivet 21 december 2010 kl. 14:13:34Köpte min Outlander 800 MAX LTD -08 i förra veckan. Blev privatköp och en massa mil (100mil) med släp, men det var det helt klart värt. Fick en kanon fin maskin, med en massa tillbehör. Nu väntar jag bara på att plogen jag beställt ska komma hem. Dock verkar Warn ha problem med att leverera just nu. Hoppas jag får den imorgon som de lovat. Jäklar vad nice! Fin Fint med en tidig Hjulklapp Tyckte jag kände igen bilden från blocket.. Typ tre uppsättningar däck, annat avgassystem (HMF?) ??
Köpte min Outlander 800 MAX LTD -08 i förra veckan. Blev privatköp och en massa mil (100mil) med släp, men det var det helt klart värt. Fick en kanon fin maskin, med en massa tillbehör. Nu väntar jag bara på att plogen jag beställt ska komma hem. Dock verkar Warn ha problem med att leverera just nu. Hoppas jag får den imorgon som de lovat.
å den snyggaste på marknaden
Jag skulle helt klart valt en outlander före en renegade eftersom jag vill ha packrack Men om jag enbart skulle haft maskinen att pendla med så hade nog jag valt TRXen framför en Can-am men då är det enbart om jag ska bara ska pendla efter vägen med den för annars ska man ha 4x4! Citat från: mys pappan skrivet 14 januari 2011 kl. 14:29:10å den snyggaste på marknaden Där har du fel för Outlander X xc är snyggast