Det fanns ju förut iaf ett typ finmaskit nät som man kunde sätta över luftburken Tror det var go offroad som hade detta detta nät skulle vara så fint att det inte släpper igenom vatten.
en bra tanke, ska spåna vidare i den tråden... för de är ju som sagt inte ofta som man ska behöva dränka hojen så länge. Men om man täpper igen hålen helt som redan är och tar upp ett nytt hål för snorkeln, tror du då att motorn kommer gå sämre? eller blir de detsamma?
Det beror ju på hur stort hål du kan göra du får ju nog räkna med att ta upp lite större när du får ett längre rör på iaf när den är under vattenMitt tips är ju att du tar upp hålet baktill på burken om det gårDå kan du ju dra upp snorkeln baktill på ngt sätt.Det är nog det enklaste kan jag tänka mig
tjena jag moste fråga jag var ine på och köpa en dinli 700 men sen prata jag med en meck som även kör en dinli han reckomendera inte deras 700 han sa ett den har en förmåga att gå sönder när man börjar plåga den lite i skogen till frågan var fall du e nöjd med den och om den e så klen som han vill på stå ?