Jag har ju en maskin som klarar att arbeta och dra med så därför är det trevligt med en maskin som är riktigt rolig också! För samma pengar man kan hitta ett mellanting som inte duger till något.Jo en racemaskin är uppbyggd på ett helt annat för bästa race egenskaperna? Dekaler? Märkeskläder? Jag köper gärna ordentliga skydd och inte det billigaste utan det som passar till ändamålet. Om det finns snygga och passande kläder till så drar jag mig inte för att köpa det för att det är ett märkesplagg. Ett känt varumärke brukar ofta vara känt för att företaget bakom vet vad dem håller på med.
chuck, du måste väl sitta och skratta åt alla du retar upp med ditt trams? För inte menar du väl på allvar allt du säger?
Här har ni maskinen som e lika bra på banan som att dra hem timmer!!! haha[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Isjp43YJ48Q&p=FEA5CFAA24E0F527&playnext=1&index=7[/youtube]
Vad är det för racemaskin som klarar av att arbeta med? Skulle vilja se den racemaskin som ena dagen är på en bana och nästa dag drar hem virke i skogen. En sån måste jag också köpa.Hur fungerar en sån maskin. Den måste ju vara lätt på banan men vara tung i skogen för att kunna dra hem något tungt. Eller jahaaaaa... den har naturligtvis stel bakaxel. Det är ju det bästa eftersom det är av gammal typ.Jo just det. Jag har fortfarande inte sett en skoter med något annat än variator. Kan det ha att göra med den där oändliga backen och det dåliga fästet som du inte påstår sej finnas?
Men nästa steg blir att köpa en till fyrhjuling, och som jag skrev i förra inlägget så ska jag ju prova en variatormaskin men suget är för stort på en racemaskin så det lutar åt det sistnämnda. Shit va gubbig jag är.
Jag har ju en maskin som klarar att arbeta och dra med så därför är det trevligt med en maskin som är riktigt rolig också! För samma pengar man kan hitta ett mellanting som inte duger till något..
chassit nästan släpar i backen.