så om jag pumpar upp mina mudziller med 2 bar luft för att sladda till affären för att köpa snus ist för att ta hd;n eller bilen så är det fel och konstigt?
Finns det inga MOD eller Admin på forumet?Den här tråden borde hamna i papperskorgen. Och ev en viss användare också.
Citat från: CALLAHAN skrivet 17 oktober 2010 kl. 13:51:04Finns det inga MOD eller Admin på forumet?Den här tråden borde hamna i papperskorgen. Och ev en viss användare också. Jag citerar citatet...Bra ide..
FAN VA SMART MED BALONGER I ALUMINIUM, GÖR INGET OM LUFT GÅR UR FÖR DOM HÅLLER FORMEN ÄNDÅ OCH BARNEN SLIPPER BLI LEDSNA skämt å sido, tycker faktiskt lite små synd om dig CHUCK, om det hela handlar om att du inte har råd att köpa nåt bättre än en gammal suki500 med plåtfälgar.Det behöver inte vara så men är det så är det ju lite tragiskt faktiskt...
ta med dig din atv nån gång och kör med oss!! (jag tar inte hd;n) så kan jag visa dig hur man kan använda en hjuling i skogen.men ta med dig ett släp för det kan hända att vi måste åka en bit väg då och då och det går ju inte
Ska vi inte be Rikard att ta bort denna tråd....Tänkte lite på det här..Snubben vill ju bara jävlas och vi gick på det Vi har helt i onödan svarat på dessa inlägg ju.SYFTET: Att jävlas, och han vann!
Citat från: slangklämman skrivet 20 oktober 2010 kl. 18:28:28ta med dig din atv nån gång och kör med oss!! (jag tar inte hd;n) så kan jag visa dig hur man kan använda en hjuling i skogen.men ta med dig ett släp för det kan hända att vi måste åka en bit väg då och då och det går ju inteNäjj nääj! Det går ju inte. Du får inte ha roligt med din hjuling! Alltså får du inte bara fara ut och åka. Du måste släpa fram något om det ska gå.Så länge ni gör nytta så kan jag tänka mej att han följer med annars så talar han ju emot sej själv helt och hållet då det verkar som han bara gör förnuftiga val här i livet. Med andra ord är han som jag, jag gör också bara vettiga beslut här i livet
Om man kör blandat väg/skog finns det snygga, stora och bra däck. Typ Kenda bearclaw K-299.