EATV:n funkar rätt bra till det... så jag lägger min röst där.Min ligger på strax över tomgång i 90 med originaldrevning och eftersom den är tvåcylindrig vibrerar den knappast alls jämfört med en enstånka, dessutom ligger serviceintervallet på 750 mil.
Citat från: Hydro skrivet 30 september 2010 kl. 07:54:32EATV:n funkar rätt bra till det... så jag lägger min röst där.Min ligger på strax över tomgång i 90 med originaldrevning och eftersom den är tvåcylindrig vibrerar den knappast alls jämfört med en enstånka, dessutom ligger serviceintervallet på 750 mil. Jag hade lagt min röst där med OM inte , den varit så förbannat dyr , hade auto.låda, drivit på alla fyra !Som väghoj & i skogen lägger jag rösten på CanAm LTD med rätt inställning !
Här har du en optimal vägmaskin skynda o fynda...http://www.blocket.se/sodermanland/KTM_ATV_Landsvagreggad_FYND_29936235.htm?ca=9&w=3
Ja KTM ser ju onekligen maffig ut.....fast känns som om en raptor 700 skulle sitta fint då man läser runt här på forumet.De flesta verkar vara lyriska och nöjda med den maskinen. Finns ju rätt många att välja på också. å det är ju bra! Någon årsmodell man ska akta sig för gällande raptorn?