ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 [2] 3 4  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008  (läst 10692 gånger)

Utloggad degklumpen

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 244
  • Total likes: 0
    • Visa profil
degklumpen
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #12 skrivet: 28 september 2010 kl. 18:03:25 »
jahaja vart ska jag börja..... :hmmm:

Kan väl bara börja med att säga att lowest vet vad han talar om,många är vi i området som både sett och försökt åka uppför i våra backar med en dinli,både originalmaskiner och trimmade med box,avgas och traktordäck, alla är vi eniga:ska du uppför backen så ska du inte sitta på en dinli450 8)
Vet att ICE JUNIOR tog sig upp men det var vinter och hårt i backen då så det räknas inte ;)

Jag har ju åkt ett antal maskiner,dinli450x2,goes320,yfz450 och raptor 700 så jag anser att jag vet ett och annat om dessa maskiner när det gäller sandtag,slänter och klotningar mm.

Min första dinli450 var original förutom att strypningarna var borta, kommer ihåg att Nicar46 och Lowest tog med mig till det omtalade sandtaget första gången vi åkte ihop,dom kom upp med sina raptors,jag gjorde det inte........kom väl till halva backen ungefär,den är så pass brant att man knappt kan gå uppför utan att hjälpa till med armar&händer ;)

Min andra dinli450 var lite lätt trimmad men inte kom jag upp för det,däremot så tröttnade jag ganska fort på att gräva fram dinlijäveln var och varannan gång, hade till och med en liten plastspade i ryggan ibland när jag visste att det var sandtagskörning..

Sen åkte jag raptor700,åkte uppför på 2:an&3:an med halvgas så.......en jäkla kul backe måste jag säga ()p
Med yfz450 så kunde jag stanna i halva backen och starta på 3:an och fortsätta uppför,den maskinen passade mig bäst eftersom jag gillar crossbana och lite mer fart, med den så gasade jag fullt i nerför i samma backe....ja det gick väl lite fort ibland men kul var det 8)

that´s it
Anmäl till moderator   Loggat
det som står här är det ingen idé att läsa,förresten är det hemligt......

Utloggad degklumpen

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 244
  • Total likes: 0
    • Visa profil
degklumpen
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #13 skrivet: 28 september 2010 kl. 18:25:04 »
Förresten så kanske jag ska tillägga att när jag åkte dinlisarna så letade jag trimgrejer och däck varje gång jag slog på datorn, hade 160 munstycke,öppet filter och rensat avgassystem+helt nya artraxdäck bak på den sista maskinen men den lekte mullvad i sandtaget så jag insåg att det fanns en enkel lösning:
så jag köpte raptorn och den körde jag original förutom ett kugg extra fram och slitna bakdäck, det räckte gott och väl både på vägen och upp&ner i backarna i sandtagen.
Anmäl till moderator   Loggat
det som står här är det ingen idé att läsa,förresten är det hemligt......

Utloggad Joacim

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 298
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Joacim
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #14 skrivet: 28 september 2010 kl. 18:50:42 »
Jag vet en sak, Jag åker trimmad 700a likt denna 35000 trimmade 700a som CALLAHAN pratar om,dessutom har jag kört en 700a sen den var helt ny närmare 6000mil nu!  Jag har även kört dinli 450 en del i sommar och jag vet att det enda 700an saknar som dinli har är skak och brak och en del krångel, Efter 1mils körning på dinli så har man en sönderskakad röv och vita fingrar, Min kompis som har dinlin lånade min 700an när han skulle iväg på längre trippar, Allt på grund av att han tycker 700an är överlägsen dinlin i både effekt,kvalitet och köregenskaper!

Som någon skrev att 700an skulle bli så mycket jobbigare på kopplingen i skogen när man har drevat om den, Det kan jag inte påstå att den är! Då kör jag med 16/31 drevning!
Anmäl till moderator   Loggat
Raptor 700 -06
Pc5 + auto tune
2" avgas + Monster Quad dämpare
Hotcam stage 2
16/31 drevning
wiseco 11:1
+5mm spjällhus
Procom Cdi
Preppad topp
Turbo
550cc spridare

Utloggad kenta777

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 549
  • Total likes: 10
    • Visa profil
kenta777
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #15 skrivet: 28 september 2010 kl. 18:58:15 »
Jag tycker vi kan avsluta detta fanboykrig, det leder ingenstans.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #16 skrivet: 28 september 2010 kl. 19:11:48 »
Jag säger bara som jag sagt tidigare, det är mycket jobbigt att få en förgasarmodell att gå optimalt.
Det är stor skillnad mot org. bestyckningen.

Känner mig också erfaren av en massa dinlisar och yammor mm, mm.

Att slänga på ett avgassystem ger inget om man itne moddar i bestyckningen, snarare tvärt om.
Att slänga på ett öppet filter ger inget om man inte moddar i bestyckningen, snarare tvärt om
Att slänga på en cdi med ökat toppvarv ger inget mer än att man kan ligga på högre toppvarv. (Brukar vara dåligt för motorn i längden) Speciellt om den är dåligt bestyckad från början.

Säger även som jag sagt tidigare det är stor skillnad på vilka däck man anv. i sanden.

Om det nu är så att en dinli gräver ned sig (tolkade det som att den inte orkade utan tappade orken och fick motorstopp pga dåligt vrid) vad tyder det på, jo dålig fart, dåligt fäste.

Så enda sättet att ta sig uppför denna backe är då att man har en speciell fart på bakhjulen som en dinli inte orkar eller har för dålig utväxling för att klara av.
Det är min analys av denna "monsterbacke."

Om det nu är som min analys, så är det tydligen mitt i prick där dinlin och många andra maskiner skulle gå bet på denna backe.

Sedan att en yamma 450 lyckas stanna i denna backe och sedan fortsätta upp till toppen förlöjligar då ytterligare denna myt att "yamma är bäst f*k the rest".




Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #17 skrivet: 28 september 2010 kl. 19:28:36 »
Citat från: Joacim skrivet 28 september 2010 kl. 18:50:42
Jag vet en sak, Jag åker trimmad 700a likt denna 35000 trimmade 700a som CALLAHAN pratar om,dessutom har jag kört en 700a sen den var helt ny närmare 6000mil nu!  Jag har även kört dinli 450 en del i sommar och jag vet att det enda 700an saknar som dinli har är skak och brak och en del krångel, Efter 1mils körning på dinli så har man en sönderskakad röv och vita fingrar, Min kompis som har dinlin lånade min 700an när han skulle iväg på längre trippar, Allt på grund av att han tycker 700an är överlägsen dinlin i både effekt,kvalitet och köregenskaper!

Som någon skrev att 700an skulle bli så mycket jobbigare på kopplingen i skogen när man har drevat om den, Det kan jag inte påstå att den är! Då kör jag med 16/31 drevning!

Håller med att en preppad raptor går bra men nu var det inte den typen av snack om vilken som gick att preppa mest, utan mer ett snack om var man kan och inte kan köra med raptor vs dinli (även andra fujimotor-modeller)

Håler med fullt ut att en raptor är mer vibbrationsdämpad, då dem lagt ner mer på sånt än dinli gjort (Något måste man ju få för prisskillnaden)
men sånt går att åtgärda med div tillbehör.

Hur du menar med kopplingen förstår jag inte. (kan väl inte vara halvautomat på ettans växel på en raptor, om dem inte gjort om dem på senaste modellerna )
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad degklumpen

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 244
  • Total likes: 0
    • Visa profil
degklumpen
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #18 skrivet: 28 september 2010 kl. 19:53:16 »
njääe, menade ju inte så Henke utan det jag menade var ju att just yfz:an passade min körstil, lite högre varv för att det ska kännas att det händer lite ()p
Sen var yfz:an preppad av atvracing så den gick ju som ett svin, hoppas den mår bra och tänker på allt kul vi hade :cry:

En bra grej med dinlin är väl att den är fin att köra efter vägen med, åkte Gustafs/gävle tor och det var då inte problem, hängde på rätt bra med dom andra maskinerna så om jag skulle skaffa en pendlarmaskin så kunde jag stå ut med en dinli, är ju rätt gött att dra bilar vid rödljusen haha ()p

Om jag skulle ha en lekmaskin så hade jag valt nåt annat, honda eller suzuki kanske bara för att prova nåt annat?
Anmäl till moderator   Loggat
det som står här är det ingen idé att läsa,förresten är det hemligt......

Utloggad Joacim

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 298
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
Joacim
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #19 skrivet: 28 september 2010 kl. 20:11:05 »
Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 19:28:36
Citat från: Joacim skrivet 28 september 2010 kl. 18:50:42
Jag vet en sak, Jag åker trimmad 700a likt denna 35000 trimmade 700a som CALLAHAN pratar om,dessutom har jag kört en 700a sen den var helt ny närmare 6000mil nu!  Jag har även kört dinli 450 en del i sommar och jag vet att det enda 700an saknar som dinli har är skak och brak och en del krångel, Efter 1mils körning på dinli så har man en sönderskakad röv och vita fingrar, Min kompis som har dinlin lånade min 700an när han skulle iväg på längre trippar, Allt på grund av att han tycker 700an är överlägsen dinlin i både effekt,kvalitet och köregenskaper!

Som någon skrev att 700an skulle bli så mycket jobbigare på kopplingen i skogen när man har drevat om den, Det kan jag inte påstå att den är! Då kör jag med 16/31 drevning!

Håller med att en preppad raptor går bra men nu var det inte den typen av snack om vilken som gick att preppa mest, utan mer ett snack om var man kan och inte kan köra med raptor vs dinli (även andra fujimotor-modeller)

Håler med fullt ut att en raptor är mer vibbrationsdämpad, då dem lagt ner mer på sånt än dinli gjort (Något måste man ju få för prisskillnaden)
men sånt går att åtgärda med div tillbehör.

Hur du menar med kopplingen förstår jag inte. (kan väl inte vara halvautomat på ettans växel på en raptor, om dem inte gjort om dem på senaste modellerna )

Snacket om att den är trimmad och gått nästan 6000mil är väl lite bevis på att det är fin kvalitet, Jag snackar inte om vem som preppar mest, bara en notis!
Ang kopplingen så skrev du "Det går utan problem att vara i skogen och böka det enda som är jobbigt då är att man får jobba så mycket med kopplingen. Raptorn har en väldigt låg utväxling på 1an som är bra om man nu inte drevar upp den, men man får jobba med kopplingen även på en raptor om man ska smyga runt i dålig terräng." Jag har ju just drevat om den och upplever inga större skillnader vid skogskörning som du påstår kan bli ett problem vid omdrevning på 700an! Förstår du? utväxling orginal VS utväxling omdrevat = ditt prat om "Raptorn har en väldigt låg utväxling på 1an som är bra om man nu inte drevar upp den" du verkar ju veta mycket väl hur en 700a är som omdrevad i skogen :)

Anmäl till moderator   Loggat
Raptor 700 -06
Pc5 + auto tune
2" avgas + Monster Quad dämpare
Hotcam stage 2
16/31 drevning
wiseco 11:1
+5mm spjällhus
Procom Cdi
Preppad topp
Turbo
550cc spridare

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #20 skrivet: 28 september 2010 kl. 20:20:41 »
Citat från: Joacim skrivet 28 september 2010 kl. 20:11:05
Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 19:28:36
Citat från: Joacim skrivet 28 september 2010 kl. 18:50:42
Jag vet en sak, Jag åker trimmad 700a likt denna 35000 trimmade 700a som CALLAHAN pratar om,dessutom har jag kört en 700a sen den var helt ny närmare 6000mil nu!  Jag har även kört dinli 450 en del i sommar och jag vet att det enda 700an saknar som dinli har är skak och brak och en del krångel, Efter 1mils körning på dinli så har man en sönderskakad röv och vita fingrar, Min kompis som har dinlin lånade min 700an när han skulle iväg på längre trippar, Allt på grund av att han tycker 700an är överlägsen dinlin i både effekt,kvalitet och köregenskaper!

Som någon skrev att 700an skulle bli så mycket jobbigare på kopplingen i skogen när man har drevat om den, Det kan jag inte påstå att den är! Då kör jag med 16/31 drevning!

Håller med att en preppad raptor går bra men nu var det inte den typen av snack om vilken som gick att preppa mest, utan mer ett snack om var man kan och inte kan köra med raptor vs dinli (även andra fujimotor-modeller)

Håler med fullt ut att en raptor är mer vibbrationsdämpad, då dem lagt ner mer på sånt än dinli gjort (Något måste man ju få för prisskillnaden)
men sånt går att åtgärda med div tillbehör.

Hur du menar med kopplingen förstår jag inte. (kan väl inte vara halvautomat på ettans växel på en raptor, om dem inte gjort om dem på senaste modellerna )

Snacket om att den är trimmad och gått nästan 6000mil är väl lite bevis på att det är fin kvalitet, Jag snackar inte om vem som preppar mest, bara en notis!
Ang kopplingen så skrev du "Det går utan problem att vara i skogen och böka det enda som är jobbigt då är att man får jobba så mycket med kopplingen. Raptorn har en väldigt låg utväxling på 1an som är bra om man nu inte drevar upp den, men man får jobba med kopplingen även på en raptor om man ska smyga runt i dålig terräng." Jag har ju just drevat om den och upplever inga större skillnader vid skogskörning som du påstår kan bli ett problem vid omdrevning på 700an! Förstår du? utväxling orginal VS utväxling omdrevat = ditt prat om "Raptorn har en väldigt låg utväxling på 1an som är bra om man nu inte drevar upp den" du verkar ju veta mycket väl hur en 700a är som omdrevad i skogen :)



Hehe jag tänkte på skogen som att man får göra mycket start och stopp för att planera sin färdväg och det blir en del vevande med kopplingen då. Där har man varit en hel del med sin dinli och inte upplevt att den inte orkar utan bara att den är högre utväxlad på ettans växel än en raptors etta. Drevar man den då raptorn så ökar ju  ju utväxlingen även på ettan. Sedan att den är så pass låg att den ändå funkar i skogen är en annan sak (den orkar trots att man drevar den flera kuggar det vet jag redan)

Drevar man en dinli 450 mer än en kugg fram tycker jag att den blir för hög för att krypköra med. Men den orkar utan problem men man får slira så mycket på kopplingen för att köra så sakta. (typ körskoleövningarna att man krypkör med kopplingen)
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #21 skrivet: 28 september 2010 kl. 22:17:06 »
Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 13:37:16
...det jag menade var att en förgasarmodell är betydligt mer jobbig att få optimal (om det ens går) än en insprutare som sköter detta själv...

Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 19:11:48
Jag säger bara som jag sagt tidigare, det är mycket jobbigt att få en förgasarmodell att gå optimalt.
Det är stor skillnad mot org. bestyckningen.

Dessa båda citat från ovanstående inlägg ger ju faktiskt ett rätt sammanfattat och bra svar på grundfrågan i denna tråd.
För oavsett väderlek, motortemperatur osv så är det bara att vrida på tändningen och dutta till startknappen så är motorn igång!

Det bör dock tilläggas att Raptorn insprutning INTE justerar sig själv efter diverse mods (tex luft och buller) då den i original saknar lamda och även möjligheten till ändringar av bränslemängd.
Man måste då montera "bränslebox" för typ 2-5000 och sen med hjälp av denna får maskinen att gå jämnt och bra.
Dynojets Powercommander 5 är en av de dyrare och den har lamda och DÅ får man den funktionen som Onlyhenke verkar tro redan finns original...
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #22 skrivet: 28 september 2010 kl. 22:39:40 »
Citat från: Hydro skrivet 28 september 2010 kl. 22:17:06
Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 13:37:16
...det jag menade var att en förgasarmodell är betydligt mer jobbig att få optimal (om det ens går) än en insprutare som sköter detta själv...

Citat från: Onlyhenke skrivet 28 september 2010 kl. 19:11:48
Jag säger bara som jag sagt tidigare, det är mycket jobbigt att få en förgasarmodell att gå optimalt.
Det är stor skillnad mot org. bestyckningen.

Dessa båda citat från ovanstående inlägg ger ju faktiskt ett rätt sammanfattat och bra svar på grundfrågan i denna tråd.
För oavsett väderlek, motortemperatur osv så är det bara att vrida på tändningen och dutta till startknappen så är motorn igång!

Det bör dock tilläggas att Raptorn insprutning INTE justerar sig själv efter diverse mods (tex luft och buller) då den i original saknar lamda och även möjligheten till ändringar av bränslemängd.
Man måste då montera "bränslebox" för typ 2-5000 och sen med hjälp av denna får maskinen att gå jämnt och bra.
Dynojets Powercommander 5 är en av de dyrare och den har lamda och DÅ får man den funktionen som Onlyhenke verkar tro redan finns original...

Men hallå. jag har aldrig skrivit att yamma sprutet klarar av att kompensera för trimprylar, eller hur?

Jag tror inget, vissa saker vet jag ... haha
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Gabber

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 323
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Access 300
    • Visa profil
Gabber
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #23 skrivet: 29 september 2010 kl. 01:01:29 »
Jag blev mest sugen på att testa denna mytomspunna backe.  ;D
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 [2] 3 4  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
 


Online just nu.

674 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 679. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info