ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1] 2 ... 4  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008  (läst 10670 gånger)

Utloggad slimt

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 21
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • weeiii
    • Visa profil
slimt
Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« skrivet: 26 september 2010 kl. 14:04:27 »
Hejsan hoppsan !
Jag har hittat en raptor 700R se 2008 på blocket.
http://www.blocket.se/stockholm/Raptor_700r_SE_29657322.htm?ca=11&w=1
Jag är jävligt sugen på den har gått ca 200 mil är orginal förutom strypningarna är bortagna. och på bilderna han skickade så ser den jävligt fin ut han ska ha 69 tusen för den .
verkar det vara ett bra pris på den ? 
Kommer jag att märka någon större skillnad i kvalite och hur den går på landsväg och i grusgropar gämfört med dinlin ?
vad tycker ni som kört dinli 450 innan ni skaffade era raptorer är det en jävla skillnad eller blir jag besviken  ?

blir så konfunderad när man läser om alla inlägg där vissa säger att de går jämförbart med varandra och andra säger tvärt om. Tacksamm för svar så.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad kenta777

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 549
  • Total likes: 10
    • Visa profil
kenta777
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #1 skrivet: 26 september 2010 kl. 15:13:47 »
Det är lite mer bottendrag i en Raptor, sen går en Raptor i 130 utan att svettas för mycket.
Den låter ballare och har rätt mycket högre kvalla.
Bättre andrahandsvärde och massor med extragrejer man kan slänga sin surt förvärvade lön på.

Klart du ska ha en Raptor!
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad slimt

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 21
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • weeiii
    • Visa profil
slimt
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #2 skrivet: 26 september 2010 kl. 15:37:28 »
okey ja det verkar ju vara mera drag i dem som man har läst kanske slipper växla upp och ner så mycket när man leker i sandlådan. ja sen som du säger känns ju lite roligare att hitta saker till fordonet man vill ha :) finns ju hur mycket som hellst till raptorn vad jag har läst :)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad slimt

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 21
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • weeiii
    • Visa profil
slimt
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #3 skrivet: 27 september 2010 kl. 20:25:43 »
Hejsan hoppsan Så då har man införskaffat en Raptor 700 :) Fyfan vilken härlig maskin helt olik dinlin vilket skönt botten drag och svarar grymt gött på gasen. Så ni som går i tankarna kring att skaffa en raptor KÖÖÖPPP det ångrar ni inte :)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Lowest

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2558
  • Total likes: 45
  • Kön: Man
  • Södra-Dalarna
    • Visa profil
Lowest
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #4 skrivet: 27 september 2010 kl. 20:47:10 »
blir så konfunderad när man läser om alla inlägg där vissa säger att de går jämförbart med varandra och andra säger tvärt om.

Fyfan vilken härlig maskin helt olik dinlin vilket skönt botten drag och svarar grymt gött på gasen. Så ni som går i tankarna kring att skaffa en raptor
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har alltid sagt att jämnföra en Dinli450 å en Raptor700 är som att jämnföra en lastbil å en sportbil om man åker i sandtag o skogen.

Grattis till en underbar maskin  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
CanAm Renegade 800R Xxc -10
Hemtillverkad kylaruppflyttning
27" Maxxis BigHorn
Variatorkit
Ricochet alu-hasplåtar
4st xenon 35W
6st ledlampor 10W spot
Hjälmlyse 3XCREE XML T6 led-ljus
Styrhöjare riser Elite pivoting 51mm
Symtec 4-Zone hand/tumvärme

Barossa 250 -05

Sålda
Kawasaki Dresel BruteForce 750i -08 Camo
Åke Raptor Dresel 700R -07
Kawasaki Dresel KFX 700 LE -07 skrotad
Dinli 270 -06

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #5 skrivet: 27 september 2010 kl. 21:23:04 »
Citat från: Lowest skrivet 27 september 2010 kl. 20:47:10
blir så konfunderad när man läser om alla inlägg där vissa säger att de går jämförbart med varandra och andra säger tvärt om.

Fyfan vilken härlig maskin helt olik dinlin vilket skönt botten drag och svarar grymt gött på gasen. Så ni som går i tankarna kring att skaffa en raptor
--------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har alltid sagt att jämnföra en Dinli450 å en Raptor700 är som att jämnföra en lastbil å en sportbil om man åker i sandtag o skogen.

Grattis till en underbar maskin  ()p

Som dinli ägare funderar man ju då vad som gör den så överlägen en dinli i skogen?

Åker mest i skogen och i sandtagen och kan ännu inte se att en raptor är överlägen så beskriv gärna skillnaden.

En raptor 700 är ingen dålig maskin, den är verkligen en allroundmaskin och kvaliteten skiljer naturligtvis.
En fujimotor (outlaw 500, smc500, dinli 450, predator 500 mm) är en motor där effekten ligger högt upp i varv.
Som någon skrev för länge sedan som gick från dinli 450 till raptor 700, att han saknade det där extra som händer på toppen med en dinli 450, på sin nya raptor.
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Lowest

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2558
  • Total likes: 45
  • Kön: Man
  • Södra-Dalarna
    • Visa profil
Lowest
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #6 skrivet: 27 september 2010 kl. 22:53:08 »
Nu vet inte jag hur branta backar du har i sandtaget men där vi åker så kan man i stort sett glömma att komma upp med en Dinli.
Jag vet bara en Dinli som har kommit upp kanska lätt. Den var uppbestyckad i förgasaren och hade polarisbox så den varvade ganska friskt.

Vi har haft många som varit här å åkt med oss som åkt dinli å dom har nastan alldrig kommit upp för slänterna vi åker i. Dom varvar på 2an och kommer halva backen sen gräver dom bara ner sig medans raptorn går på 4an upp utan problem.

Vi har ca 15meter bara inann slänten börjar och det är lös fin sand och på den korta biten hade vi redan fått i 4an på raptorerna medans en dinli knappt börjat varva på 2an.
Du skriver själv att en dinli har effekten på höga varv för att det ska hända nått så då kanske du förstår att i vårat sandtag funkar inte en dinli så bra.

När jag åkte i skogen så gick raptorn på tomgång på ettans växel utan problem över stenar å skit som va i vägen medans en dinli fick dom varva å ladda annars la den av för det saknas vridmoment på låga varv.

Du kan fråga Degklumpen här på forumet han hade en dinli450 å han kom alldrig upp för slänten men sen köpte han en raptor700 och han flög uppför slänterna som en galning.

Om du inte tror mej så är du välkommen att testa slänten ()p
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=buqXxd6DrDQ[/youtube]
« Senast ändrad: 27 september 2010 kl. 22:55:05 av Lowest »
Anmäl till moderator   Loggat
CanAm Renegade 800R Xxc -10
Hemtillverkad kylaruppflyttning
27" Maxxis BigHorn
Variatorkit
Ricochet alu-hasplåtar
4st xenon 35W
6st ledlampor 10W spot
Hjälmlyse 3XCREE XML T6 led-ljus
Styrhöjare riser Elite pivoting 51mm
Symtec 4-Zone hand/tumvärme

Barossa 250 -05

Sålda
Kawasaki Dresel BruteForce 750i -08 Camo
Åke Raptor Dresel 700R -07
Kawasaki Dresel KFX 700 LE -07 skrotad
Dinli 270 -06

Utloggad Gabber

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 323
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Access 300
    • Visa profil
Gabber
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #7 skrivet: 28 september 2010 kl. 01:39:11 »
Självklart är det skillnad. Inte bara kvalitetsmässigt utan mer cc ger mer vrid å mer hästar. Har man råd ska man byta upp sig inget snack om saken.
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #8 skrivet: 28 september 2010 kl. 08:24:07 »
Skulle gärna komma å testa den där backen men den ser inte mer märkvärdig ut än dem vi har här uppe. Vi har lite mer färska sandslänter då vi är och kör i grustäkter som är i drift. (mycket löst och brant)


Måste få påstå lite saker här.

En raptor har bra med ork från låga inget snack om det. Väldigt enkelt med insprutning då man slipper böka med bestyckning.
En dinli har bra med ork på höga varv. men det finns mer att ta av på både höga varv och låga varv med rätt bestyckning, och där har vi stora skillnader mellan en dinli och en annan dinli, och jag förstår att alla inte orkar bestycka sig till en mycket roligare maskin. Att den dinlin som du jämförde med inte orkade kan jag inte uttala mig om hur bra den gick men något måste varit fel om den inte orkade i den backen.

Har en kompis med en dinli där den inte är lika mycket optimerad i bestyckningen och där jag kör med 3:an i sanden vill han bara ligga på 2an, och han kör org drevning och jag med en kugg extra fram. Med det vill jag beskriva skillnaden mellan en dinli och en annan dinli.

Det går utan problem att vara i skogen och böka det enda som är jobbigt då är att man får jobba så mycket med kopplingen. Raptorn har en väldigt låg utväxling på 1an som är bra om man nu inte drevar upp den, men man får jobba med kopplingen även på en raptor om man ska smyga runt i dålig terräng.

När det gäller sand är det stor skillnad på vilka däck man har, där den ena bara tar sig halvvägs så kan en annan med andra däck klättra mycket längre.
Det gäller även under vintertid i djupsnön och skoterleder
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

Utloggad Hydro

  • Posör, knappast
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8483
  • Total likes: 331
    • Visa profil
Hydro
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #9 skrivet: 28 september 2010 kl. 12:33:26 »
Raptorns effektkurva planar ut på topp, ja... men precis som att Dinlin kan förbättras kan ju självklart även Raptorn det.
Sätt i en vassare kam för 2000 och effekten fortsätter till maxvarv.

Det är svårt att se backars lutning på film och foto, men den där backen borde inte vara något problem för en Dinli, men som det sägs krävs det att man får i en rätt hög växel och att maskinen då orkar dra.
Däcken spelar mindre roll, det syns ju tex i filmen att Raptorn gärna reser sig trots att den bara har vanliga crossdäck, så det räcker gott!
I fin och torr sand kan det dock krävas mer...

Men oavsett vad så har Raptorn ett bredare effektregister samt ett helt annat chassie, samt en vikt som gör den lättare att hantera.
Att klättra runt i enklare terräng på tomgång med en Raptor är en fröjd och inget andra quads klarar, de kräver varv och ett evigt slirande på kopplingen.

Sen hoppas jag filmen skall visa backen... inte maskinen, för backen besegras ju faktiskt av en förgasar-Yamaha och inte av en 700... :whip:

Att nån modifiering av nåt munstycke skall kunna få en Dinli i paritet med en 700 likställer jag med snacket jag stötte på i en tråd på Zatzy för några år sen där en kille med BMW 330 bytt luftfilter och sen "rökt" en Hayabusa på motorvägen...
Anmäl till moderator   Loggat
Klicka för inspiration till en egen resa: Öland / Gotland / Skåne / Östeuropa / Baltikum

Utloggad CALLAHAN

  • Dinli konspiratör!
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1369
  • Total likes: 28
    • Visa profil
CALLAHAN
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #10 skrivet: 28 september 2010 kl. 13:18:04 »
Jag har kört följande quadar i sommar!
2st olika SMC 500
2st olika Access 450
2st Raptor 700 (en med trim för 35 tusen)
1st TRX 700xx

Varken SMC eller Accessen gick att jämföra med en orginal Raptor 700 vad gäller kraft.
Fast det roliga tog slut fortare på orginal Raptorn medans SMC/Access vaknade på toppen.
Men sen fick jag köra den påkostade Raptorn och fysatan va den gick gott.
Hade brutal effekt i hela registret och dog inte på topp som en orginal.
Och den är inte riktigt rättvis att jämföra med men.

Har även kört Dinlin fast det är några år sen typ 07.
Men att tro att den är likvärdig med en Raptor 700 jag då är man ute och cycklar rejält.
Dock går det inte komma ifrån att den är ganska prisvärd ändå med sina 49000:- för en ny.
Anmäl till moderator   Loggat
Can Am Outlander 1000 XTP max
Honda TRX 700xx Såld
Raptor 350 Såld

Utloggad Onlyhenke

  • Dinli 450 ägare sedan 2005
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 2086
  • Total likes: 12
  • Tillbehör är livet
    • Visa profil
Onlyhenke
SV: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
« Svar #11 skrivet: 28 september 2010 kl. 13:37:16 »
Citat från: Hydro skrivet 28 september 2010 kl. 12:33:26
Raptorns effektkurva planar ut på topp, ja... men precis som att Dinlin kan förbättras kan ju självklart även Raptorn det.
Sätt i en vassare kam för 2000 och effekten fortsätter till maxvarv.

Att nån modifiering av nåt munstycke skall kunna få en Dinli i paritet med en 700 likställer jag med snacket jag stötte på i en tråd på Zatzy för några år sen där en kille med BMW 330 bytt luftfilter och sen "rökt" en Hayabusa på motorvägen...

Ja självklart går det att optimera raptorn med mer prylar till motorn, men det jag menade var att en förgasarmodell är betydligt mer jobbig att få optimal (om det ens går) än en insprutare som sköter detta själv.


PS: det finns en hel del prylar att slänga på en fujimotor också.

Jag hoppas verkligen ingen tror att en Dinli 450 (och andra) får en raptor 700:as motorkaraktär av att bestycka optimalt. (då dumförklarar man verkligen läsare på detta forum)

Men, jag vill bara visa att det finns en en hel del (Ska skriva att det inte blir en raptor 700) kvar att få ut på befintlig maskin. Och den mår bara bättre.


Ska även tillägga att hade jag upplevt att en raptor 700 var så pass överlägsen dinli 450 (ialla fall min) så hade även jag haft en raptor 700. Inte ny, men en beggad, då dem inte är så farligt dyra nu för tiden.
« Senast ändrad: 28 september 2010 kl. 13:45:25 av Onlyhenke »
Anmäl till moderator   Loggat
""""DINLI-Touching everyone’s feelings""""
1. Dinli 450 orange Allround-EDITION
-Fullflödes UNI luftfilter, Fullflödes slip-on, Fullflödes filterolja

2.Dinli 450 black nice-edition
- Not ready yet ....

3. Kazuma mercat/wombat 50.
-Röd och fin

ATV/Quad Tillbehör och Dinli projekt
www.bahnhof.se/wb954593

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1] 2 ... 4  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Allmän diskussion »
  • Köpa en ATV »
  • Ämne: Dinli 450 ägare som vill byta upp sig till raptor 700R se 2008
 


Online just nu.

703 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 723. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info