ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Dinli (Moderatorer: Onlyhenke, Rickard Marklund) »
  • Ämne: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :) (har hittat felet)
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 ... 8  Alla   Gå ned

Författare Ämne: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :) (har hittat felet)  (läst 29078 gånger)

Utloggad joeychandlerson

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1415
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
joeychandlerson
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #36 skrivet: 9 september 2010 kl. 01:23:34 »
Du vet ingen som kan motorer som du kan låta ta en kik på maskin då? Dä ä synd att du inte får köra ju. Lät det bra från motorn när du försökte starta den tidigare? inget rassel, missljud el dyl? du har kollat att de finns bensin i fuggen? ans  pröva o släpp på stjärnskruven som plastslangen som leder ut under fuggen sitter på.. en idiotgrej måste ja nämna.. de finns bensin i tanken va? haha ;D Skrattar inte åt dig utan åt min fråga ;) O vrida kran på reserven oxå antar ja ;D

ans ä de väl o lyfta av tanken o så kan du hänga tanken i spännband istället för att dra av bränsleledningarna o strypa dem men kolla så de inte drar för mkt i bränsleslangarna bara. Ta lös tändhatten o känn lite lätt på stiftet så de sitter åt. om de gör det o de ser bra ut o ingen skit elr vatten nere i hålet så är de väl o kolla gnista. Om de finna gnista så får du ta lös stiftet o kolla. Kan ju va megasur efter alla startförsök? du känner väl om de stinker bensin ur tändstift hålet. Då får du låta den stå o ventilera. du kan lyfta av ventillocket o kolla ventilerna själv.. bara o skaffa bladmått o se till att de runda ändarna o inte de spetsiga ändarna på kammarna står mot ventilerna. Dä ä inte så svårt som de låter ()p fyra ställen att mäta men återkom när de är dags eller ta hjälp av någon att visa dig. Sen om ventiler är ok så får du kolla så inte kammarna vridit sig på sina axlar.. de finns märken att kolla o se om det stämmer. Fuggen hade du rengjort elr? Elr du ser väl om de kommit skit in i den? ditt sportfilter var väldigt geggigt? Du kan ta lös fuggen o plocka isär o tvätta den o blåsa me tryckluft. Kolla så du får ur membranet under topplocket på fuggen så du inte spräcker det med tryckluften. elr de går nog göra rent utan tryckluft oxå,, de gjrde jag på min. locket överst på fuggen kan va tufft att få lös första ggn.. skruvarna sitter me locktite som du får värma loss med liten blåslampa elr liknande "punktvärmare". akta membranet när du värmer.

lycka till!! You can do it ()p ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Dinli 450 SS -08 Såld (abstinens deluxe)

Dinli 450 Svart - 08 Såld

Smc 250 - 08 Såld

Ps Moto 200 - 08 Såld

SMC F-Kart 170cc - 10 X 2 Sålda

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #37 skrivet: 9 september 2010 kl. 08:40:01 »
Citat från: joeychandlerson skrivet  9 september 2010 kl. 01:23:34
Du vet ingen som kan motorer som du kan låta ta en kik på maskin då? Dä ä synd att du inte får köra ju. Lät det bra från motorn när du försökte starta den tidigare? inget rassel, missljud el dyl? du har kollat att de finns bensin i fuggen? ans  pröva o släpp på stjärnskruven som plastslangen som leder ut under fuggen sitter på.. en idiotgrej måste ja nämna.. de finns bensin i tanken va? haha ;D Skrattar inte åt dig utan åt min fråga ;) O vrida kran på reserven oxå antar ja ;D

ans ä de väl o lyfta av tanken o så kan du hänga tanken i spännband istället för att dra av bränsleledningarna o strypa dem men kolla så de inte drar för mkt i bränsleslangarna bara. Ta lös tändhatten o känn lite lätt på stiftet så de sitter åt. om de gör det o de ser bra ut o ingen skit elr vatten nere i hålet så är de väl o kolla gnista. Om de finna gnista så får du ta lös stiftet o kolla. Kan ju va megasur efter alla startförsök? du känner väl om de stinker bensin ur tändstift hålet. Då får du låta den stå o ventilera. du kan lyfta av ventillocket o kolla ventilerna själv.. bara o skaffa bladmått o se till att de runda ändarna o inte de spetsiga ändarna på kammarna står mot ventilerna. Dä ä inte så svårt som de låter ()p fyra ställen att mäta men återkom när de är dags eller ta hjälp av någon att visa dig. Sen om ventiler är ok så får du kolla så inte kammarna vridit sig på sina axlar.. de finns märken att kolla o se om det stämmer. Fuggen hade du rengjort elr? Elr du ser väl om de kommit skit in i den? ditt sportfilter var väldigt geggigt? Du kan ta lös fuggen o plocka isär o tvätta den o blåsa me tryckluft. Kolla så du får ur membranet under topplocket på fuggen så du inte spräcker det med tryckluften. elr de går nog göra rent utan tryckluft oxå,, de gjrde jag på min. locket överst på fuggen kan va tufft att få lös första ggn.. skruvarna sitter me locktite som du får värma loss med liten blåslampa elr liknande "punktvärmare". akta membranet när du värmer.

lycka till!! You can do it ()p ()p

Nej alltså, ingen i min bekantskapskrets kan något om motorer eller meck. Tyvärr tyvärr tyvärr.
 
Men tack för ett väldigt inspirerande svar! :)
 
Japp soppa finns och luftfiltret är ordentligt rengjort ;D och fuggen är rengjord så gott det gick. Dock inte upp i toppen, då en av skruvarna direkt blev runddragen. Kan man borra loss den månne?
 
Slangarna från bensintanken är så jävla korta, så det kommer nog inte gå att lyfta UPP den tror jag. Får nog köra med nån slags klämma som nyper åt slangarna istället, alt iofs tappa i all soppa i en bensindunk eller två.  Så jag kan ta bort den.

När jag senast startade den genom att putta igång den, gick den bra på höga varv men jättedåligt på låga varv.

Och när jag puttade igång den samma dag som det uppstod problem, så gick den fint över även på låga varv.

Hade gett upp, och tänkte vänta på lite pengar så jag kunde ta den till en verkstad, men ska väl ge den ett ordentligt försök till. Så jävla frustrerande bara när man dels inte kan, och inte hittar något fel. Blir ju såklart svårt att hitta fel när man inte vet vad man ska titta efter förstås  :lol:  :-\
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad Jockas

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 482
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
Jockas
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #38 skrivet: 10 september 2010 kl. 09:17:35 »
En rund dragen skruv av den storleken kan man lura loss. Tag en avbitare och nyp tvärs över skruven uppifrån. Se till att käftarna biter in i skallen lite. Sedan vrid till. Det brukar ta dom flesta skruv upp till m4 iallafall. Inte det bästa att  göra mot en avbitare, men vad gör man :). Har gjort detta MÅNGA gånger och funkat varje gång :)
Anmäl till moderator   Loggat
Dinli 450 -08

Att speka med quad, är guttan kräm, och kräm som är så suttans gutt!

Utloggad slimt

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 21
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • weeiii
    • Visa profil
slimt
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #39 skrivet: 10 september 2010 kl. 10:13:28 »
Hejsan har haft samma typ av problem som dig vad gäller att den gick som en påse nötter på låga varv men så fort jag fick upp varven på maskinen så gick den som den skulle men när jag började bromsa ner och motorvarven blev lägre så dog maskinen och bludrade en massa fick typ ligga och köra den på låga växlar med höga varv då gick den som den skulle.

Jag och min svåger rev ner förgasaren och kollade munstyckena och det satt skit i lågfars munstycket på min vi blåste ren munstycket och satte dit det igen och den gick som den skulle. kanske är det samma på din att det sitter skit i lågfarts munstycket.





Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #40 skrivet: 10 september 2010 kl. 13:40:41 »
Citat från: Jockas skrivet 10 september 2010 kl. 09:17:35
En rund dragen skruv av den storleken kan man lura loss. Tag en avbitare och nyp tvärs över skruven uppifrån. Se till att käftarna biter in i skallen lite. Sedan vrid till. Det brukar ta dom flesta skruv upp till m4 iallafall. Inte det bästa att  göra mot en avbitare, men vad gör man :). Har gjort detta MÅNGA gånger och funkat varje gång :)

aha ja ok bra tips. får ta och testa det då helt enkelt :) Värma lite först kanske också. wish me luck :)
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #41 skrivet: 10 september 2010 kl. 13:44:48 »
Citat från: slimt skrivet 10 september 2010 kl. 10:13:28
Hejsan har haft samma typ av problem som dig vad gäller att den gick som en påse nötter på låga varv men så fort jag fick upp varven på maskinen så gick den som den skulle men när jag började bromsa ner och motorvarven blev lägre så dog maskinen och bludrade en massa fick typ ligga och köra den på låga växlar med höga varv då gick den som den skulle.

Jag och min svåger rev ner förgasaren och kollade munstyckena och det satt skit i lågfars munstycket på min vi blåste ren munstycket och satte dit det igen och den gick som den skulle. kanske är det samma på din att det sitter skit i lågfarts munstycket.

Ja men precis. det låter ju rimligt. Fast frågan är om den borde va omöjlig att starta den pga skit i lågfartsmunstycket? Tycker mig ha kollat förgasaren, men kanske får ta loss den en gång till och blåsa rent.

En fråga dock. Ska det sitta slangar (för avrinning eller vad det nu är till för) i samtliga pipar på förgasaren? Nån som har en bild på hur en dinli 450 förgasare ser ut i fungerande skick?

Jag har bara en slang, och den sitter under förgasaren. Sen finns det ju två "pipar" till på fuggen, ganska högt upp på varsin sida som är utan slang. Är det viktigt??? =)
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #42 skrivet: 10 september 2010 kl. 15:34:16 »
Citat från: joeychandlerson skrivet  9 september 2010 kl. 01:23:34
pröva o släpp på stjärnskruven som plastslangen som leder ut under fuggen sitter på.. en

Försökte lossa lite halvhjärtat på den skruven när jag hade lös fuggen. Men den satt som berget, så jag orkade inte försöka lossa den... Vad är den skruven till för?

Vet du förresten hur många plastslangar det ska sitta totalt på fuggen och är det något problem om jag saknar alla utom den just som sitter undertill.
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad peronet66

  • ATV Entusiast
  • ****
  • Antal inlägg: 133
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
peronet66
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #43 skrivet: 10 september 2010 kl. 16:54:42 »
Tjena


Den svarta vinklade saken på bilden om du blåser i den är det stop från ena änden så är den viktig annars inte.

Du kan ringa mig på 070-5133006 jag har lite idéer om vad det kan bero på mvh Per


Anmäl till moderator   Loggat
Raptor 700
YFZ450R SE
KingQuad 750AXi

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #44 skrivet: 10 september 2010 kl. 20:48:25 »
Citat från: peronet66 skrivet 10 september 2010 kl. 16:54:42
Tjena


Den svarta vinklade saken på bilden om du blåser i den är det stop från ena änden så är den viktig annars inte.

Du kan ringa mig på 070-5133006 jag har lite idéer om vad det kan bero på mvh Per

hehe ah ok då är den inte viktig för mig då alltså  ;D

Fan va sjysst, jag låter dig ha freeeeedagsmyyys ikväll så ringer jag dig imorrn istället!

tack så mycket på förhand  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad Rebel

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 11
  • Total likes: 0
    • Visa profil
Rebel
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #45 skrivet: 13 september 2010 kl. 19:25:31 »
är nog ventil spelet som e fel min vart kanas å vägra starta på startmotorn å knalla bara lite i avgasröret ibland men gick hur fint som helst när man rulla igång den.
lämnade in den på ventil justering å den vart som ny igen den starta direct på första försöket
Anmäl till moderator   Loggat
Polaris sportsman 800

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #46 skrivet: 14 september 2010 kl. 08:23:14 »
Citat från: Rebel skrivet 13 september 2010 kl. 19:25:31
är nog ventil spelet som e fel min vart kanas å vägra starta på startmotorn å knalla bara lite i avgasröret ibland men gick hur fint som helst när man rulla igång den.
lämnade in den på ventil justering å den vart som ny igen den starta direct på första försöket

Ja det verkar ju faktiskt som en vettig förklaring. Jag har fått tag i ett bladmått nu så jag ska titta på det. Ska bara läsa mig till hur man gör först =)
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

Utloggad Billy

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 243
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Quadlös...igen...:(
    • Visa profil
Billy
SV: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :)
« Svar #47 skrivet: 15 september 2010 kl. 21:49:23 »
Alltså, vetefan om jag kanske har hittat felet...

skulle skruva bort tanken för att komma åt toppen, för att kika ventilspelet. (vet iofs inte om man måste ta bort den för att kolla? men skit samma just nu).

jag tänkte först tömma tanken genom slutslangen som går till förgasaren, vred på soppakranen och det droppade bara ut ur den slangen. testade istället att tömma tanken via slangen som går TILL bensinfiltret. där var det betydligt bättre tryck.

fråga, betyder det att det är stopp i bensinfiltret eller i slangen från bensinfiltret till förgasaren, eller kan det vara så dåligt tryck därifrån när fyrhjulingen inte är igång eller nåt?

edit.
öhh fast sist jag hade igång den så gick den iofs på höga varv vilket (antar jag?) borde tala emot detta?
« Senast ändrad: 15 september 2010 kl. 21:51:36 av billyboy »
Anmäl till moderator   Loggat
Yamaha YFZ 450 -04, såld
Yamaha YZF R1 -02, såld
Dinli 450 -07, såld
TM 250 2t -01, såld
Honda cr 125 -97 såld
Honda cr 125 -92, såld

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 3 [4] 5 ... 8  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Dinli (Moderatorer: Onlyhenke, Rickard Marklund) »
  • Ämne: dinli 450 startar inte längre... snälla hjälp! :) (har hittat felet)
 


Online just nu.

563 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 581. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info