Hoj Hoj!Går allt som det ska så kommer det vara en trave olika modeller på min hoj monterade under 7 timmars i Säter.Återkommer lite senare så jag vet att allt är klart!Tänkte montera ett antal brytare på en panel så man kan se hur dom lyser var för sig!Hoj Hoj!
kolla in http://www.oljebaren.se/
Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom!
4*3w flood tycker jag låter kanon Lowest!
Citat från: Purren skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:27:57Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom! Vill ha en backlampa i led till bra pris
Citat från: Lowest skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:44:08Citat från: Purren skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:27:57Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom! Vill ha en backlampa i led till bra pris har du din backlampa på knapp eller när du lägger i backen? org backlampa e ju på 10W och det ska man inte överskrida har jag hört för då bränner man kontakten.Jag har led på min som e på 8W och det funkar fantastiskt