Jag ska koppla in min med en brytare med 3 lägen.Läge 1 automatiskt när man lägger i backen.Läge 2 på hela tiden.läge 3 av hela tiden även när man lägger i backen.Så ska jag koppla! Jag kommer att att ha ett relä och det är styrningen till relät som jag styr med brytaren.Ganska onödigt egentligen med 3 lägen men men....
Citat från: Grönis skrivet 23 oktober 2010 kl. 12:08:10Citat från: Lowest skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:44:08Citat från: Purren skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:27:57Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom! Vill ha en backlampa i led till bra pris har du din backlampa på knapp eller när du lägger i backen? org backlampa e ju på 10W och det ska man inte överskrida har jag hört för då bränner man kontakten.Jag har led på min som e på 8W och det funkar fantastiskt Har ju 55w i backlampan nu Har ett relä nu så det är lungt
Citat från: Lowest skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:44:08Citat från: Purren skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:27:57Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom! Vill ha en backlampa i led till bra pris har du din backlampa på knapp eller när du lägger i backen? org backlampa e ju på 10W och det ska man inte överskrida har jag hört för då bränner man kontakten.Jag har led på min som e på 8W och det funkar fantastiskt
Citat från: Purren skrivet 22 oktober 2010 kl. 21:27:57Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom! Vill ha en backlampa i led till bra pris
Yes nu är det nära... vi pratar dagar!Och bra priser det är självklart Så fort dom sitter på moppen min så ska ni få se dom!