skulle kolla på en outlander 650 eller 800 om jag vore dig renegaden e ju oxo fin men om du ska åka 2 så är outlandern att föredra men det bästa e ju att prova men en outlander07a 08a vägreggad får du ju för dom pengarnaden här har både plog o kärrahttp://www.blocket.se/vasternorrland/Can_am_outlander_650_xt_med_vagn_a_plog_28741919.htm?ca=12&w=3
10% dra ut älg låter kanske lite mycket....jag har dragit ut två älgar på alla år jag haft fyrhjuling, men det är nästan slagsmål om att få dra ut här omkring, alla vill prova...det är ju en begränsad tid under året man har möjlighet till att jaga älg också...men jag fattar vad du menar!
Du kanske kan få köpa loss nån gammal dö kossa att släpa omkring med i skogen. Men helt klart är att det är roligt att åka lite i skogen, även utan älgar efteråt. Och har du en fin maskin så blir det ju inte tråkigare.Men jag är ändå nyfiken på din nuvarande maskin....
Citat från: Pv544 skrivet 13 augusti 2010 kl. 13:59:04Du kanske kan få köpa loss nån gammal dö kossa att släpa omkring med i skogen. Men helt klart är att det är roligt att åka lite i skogen, även utan älgar efteråt. Och har du en fin maskin så blir det ju inte tråkigare.Men jag är ändå nyfiken på din nuvarande maskin.... Vilken bra marknads ide. Om det nu är så "inne" att dra älg i skogen som ATV Nerd skiver så kunde man ju stoppa upp en älg usling och fylla den med bly.Det finns säkert några 08,or (ursäkta) som vill komma och betala för att dra ut den till närmaste väg
...som vill komma och betala för att dra ut den till närmaste väg...
Citat från: Deer Hunter skrivet 13 augusti 2010 kl. 14:07:29...som vill komma och betala för att dra ut den till närmaste väg...Varför till närmsta väg??? För övrigt verkar du missat en sak i din procenträkning som du hade med i början, nämligen PASSAGERARE.Det är tusen gånger bättre att skjutsa på en maskin avsedd för det, tex de som CanAm och Polaris har.