Det blir ju ännu mer flum om man ska börja tipsa om andra maskiner än de man vet mest om dvs de man själv äger.Men i fortsättningen ska iaf inte jag tipsa mer om maskiner, det är dock en stor del av detta forum men det får väl dö ut helt enkelt. Man vill ju vara beskylld för att vara partisk.
Det är väl inte så konstigt att folk pratar väl om sina egna märken. Man har ju ofta köpt den maskinen av någon anledning, och det är ju lättare att ge bra information om den maskinen man själv kör. Sen begriper nog dom som läser att om man pratar om sin egen maskin är man något partisk.
Har man köpt en bra maskin behöver man så klart inte övertyga sig själv om hur bra den egentligen är, det är bara avundsjukt skitprat o inget annat
Citat från: LAHA skrivet 21 augusti 2010 kl. 16:22:08Har man köpt en bra maskin behöver man så klart inte övertyga sig själv om hur bra den egentligen är, det är bara avundsjukt skitprat o inget annat Snacka skit kan du göra själv och avundsjuk är jag inte heller!Så lägg ner den där attityden direkt för den gör inte tråden bättre direkt.
Laha och onlyhenke provocerar ofta med sina inlägg här och där, båda är otroligt patriotiska i sitt märkesval (det är förvisso kul att läsa ibland). Sigurdsson och Hydro ser oftast till att säga nått vettigt så trådskaparen får kött på benen oavsett vad tråden handlar om.
Jag har inte ens nämt något märke i denna tråd.....Däremot har jag på en o samma hoj nu kört lite drygt 4000 mil så lite kött på benen har jag. Sen är det smickrande att en del av er tycker man är roande när man egentligen bara vill dela med sig av erfarenheter. Men en kille som är kung på att förvandla en ful ankunge är mer lustig i mina ögon.......