Klart att om dom ger sig fan på att sno 4-hjulingen så gör dom ju det oavsett åtgärder.Men man ska ju alltid göra det så svårt för dom som möjligt.Blev dock sugen på den där elaka kjedjan från England.
Man kan ju helt enkelt sätta ett sånt där gps larm på den så larmar det när nån flyttar den och man ser vart den är via gps-en.
gps larm/spårning kostar runt 2500-3500 kr, det anser jag billigt även till en lite billigare atv, jag tror inte ens man behöver låskättingar utan det räcker nog med det för att slippa stöld, skulle tjuven ändå vara framme så kan man spåra upp han/hon rätt enkelt och slå bort knäskålarna, så blir det en tjuv mindre
Container från ett fartyg hade en som jag känner till sina två hjulingar och den stod vid huset där han bor och dessa hjulingar stal de mitt på dagen.De använde gas och skar sig in.De hittades i Estland och den ena hjulingen fick han hem med hjälp av försäkringen men den andra en quad fick han hämta själv.
En container med någon typ av larm kanske ett till husvagn eller husbil så att det går att ha ett bilbatteri som stömmkälla så borde kanske någon höra om det är någon som är där och pillar på din hjuling.Man kan nog aldrig vara för ordentlig när man ska förvara något som är stöldbegärligt.Om du skaffar en conteiner och har hjulingen i och plockar dit ett lås på hjulingen så se till att ditt försäkringsbolag vet om det så kan du nog bli av med självrisken om den blir stulen.