Hej Joe!Tack för info om Hinsu,, jo, jag misstänkte även att det var frågan om underhåll på de andra maskinerna, och givetvis hur dem används, mm.Ha en fin dag Mvh Tjompen
Tycker dessa blider förklarar kvalitén på "ATV 250CC - Shineray Roadster Vägreggad -10" ganska bra....
Hej mitt namn är Tjompen!Skall till och köpa en 200CC - Shineray Road Extreme Svart på Superbilligt.seHar läst en del seriösa inlägg om Kina hjulingar på detta forum,, men känns svårt att få någon uppfattning om hur det verkligen förhåller sig med dessa fyrhjulingar.Att det är sämre kvalitet för en billigare peng är möjligt (vilket dem flesta redan skrivit om),, men det måste ju också bero på vad/hur man använder fyrhjulingen?Har inte läst något inlägg där någon lämnar in för regelbunden service?och jag menar, om man kör från punkt A till B ca 7 dagar i veckan + regelbunden service i en auktoriserad verkstad borde väll få även en billig Kina att inte rasa i hop,,eller?Skulle vara kul att höra om det jag säger stämmer? Alltså, om hållbarheten på en Shineray Road Extreme kontra "regelbunden service" i en auktoriserad verkstad.Eller rasar Kina hjulingar i hop ändå, trots god service?Väntar med spänning på svar,, MVh nybörjaren Tjompen