Suveränt igen.Nu har jag fixat detta med goda råd från twostroker, Pv544 och 2x4, (jag bjuder på en stor stark när ni kommer till Norrköping),Ett speciellt tack för sprängskissen som jag fick, nu har jag laddat ned den och även varit inne o kollat på linhai.se för köp av eventuella delar men det behövdes ej. Passade även på att kolla vänster framhjul och justerade även där. Bara konstatera att denna koll behövs göras ibland. Tack även till detta Forum !!/Magnus. Nu är det bara att åka tillbaka till Bilprovningen och visa upp !!
Citat från: Magnuso skrivet 5 juni 2010 kl. 18:01:03Suveränt igen.Nu har jag fixat detta med goda råd från twostroker, Pv544 och 2x4, (jag bjuder på en stor stark när ni kommer till Norrköping),Ett speciellt tack för sprängskissen som jag fick, nu har jag laddat ned den och även varit inne o kollat på linhai.se för köp av eventuella delar men det behövdes ej. Passade även på att kolla vänster framhjul och justerade även där. Bara konstatera att denna koll behövs göras ibland. Tack även till detta Forum !!/Magnus. Nu är det bara att åka tillbaka till Bilprovningen och visa upp !!Forum är ju bra, och det här forumet är nog bäst! Hoppas bilprovningen blir nöjd nu och att du hinner med många sköna mil i sommar!