Citat från: Lowest skrivet 26 maj 2010 kl. 21:22:12Citat från: degklumpen skrivet 25 maj 2010 kl. 21:24:36JAAAAAA det var en bra idé hahaha, har väl inte fått chansen att "lera tillbaka"riktigt för LOWEST är en jäkel på att köra, men det är väl bara att öva och öva som gäller Fin nyckelring förresten, gör ett par till å ha som örhängen så har du ett helt trollingkit Du kan vara min vinschhora i Hofors så du får uppleva lite fyrhjulingsliv igen det räcker väl med att vara hunsad till ett existensminimum hemifrån, vet ju knappt vad jag heter eller tycker om för chipssort numer, snart sitter väl man på säter i vit fin tröja och äter fil med sugrör
Citat från: degklumpen skrivet 25 maj 2010 kl. 21:24:36JAAAAAA det var en bra idé hahaha, har väl inte fått chansen att "lera tillbaka"riktigt för LOWEST är en jäkel på att köra, men det är väl bara att öva och öva som gäller Fin nyckelring förresten, gör ett par till å ha som örhängen så har du ett helt trollingkit Du kan vara min vinschhora i Hofors så du får uppleva lite fyrhjulingsliv igen
JAAAAAA det var en bra idé hahaha, har väl inte fått chansen att "lera tillbaka"riktigt för LOWEST är en jäkel på att köra, men det är väl bara att öva och öva som gäller Fin nyckelring förresten, gör ett par till å ha som örhängen så har du ett helt trollingkit
Citat från: Lowest skrivet 26 maj 2010 kl. 21:19:17Citat från: Grönis skrivet 26 maj 2010 kl. 20:28:22då måste man ha snorkel då för att köra i böle?Inte överallt men det finns andra ställen att gegga på hehe det låter tryckt... tänkte mest om det va värt att pröjsa 100 spänn för att åka där eller om man bara blir stående å tittar/filmar på alla andra. Hur ser endurospåret ut? mycket kladd? tänkte mest vad man ska ha för kläder med sej.
Citat från: Grönis skrivet 26 maj 2010 kl. 20:28:22då måste man ha snorkel då för att köra i böle?Inte överallt men det finns andra ställen att gegga på
då måste man ha snorkel då för att köra i böle?
Citat från: Grönis skrivet 26 maj 2010 kl. 21:30:09Citat från: Lowest skrivet 26 maj 2010 kl. 21:19:17Citat från: Grönis skrivet 26 maj 2010 kl. 20:28:22då måste man ha snorkel då för att köra i böle?Inte överallt men det finns andra ställen att gegga på hehe det låter tryckt... tänkte mest om det va värt att pröjsa 100 spänn för att åka där eller om man bara blir stående å tittar/filmar på alla andra. Hur ser endurospåret ut? mycket kladd? tänkte mest vad man ska ha för kläder med sej.Endurospåret är skapligt finns några småställen där det är geggigt men mest är det lite stenigt å lite trångt på vissa ställen. Jag har åkt quad där utan problem Klädesvalet beror på vädret
Hur ser endurospåret ut? mycket kladd? tänkte mest vad man ska ha för kläder med sej.