Vi kan ju trolla lite efter hjulingarna när vi leker i vattnet vad tror du om en färgglad rapala
njääää kan väl inte hjälpa att du tog en fikapaus mitt i körningen så jag kom ikapp : börjar bli läge att skaffa en hjuling igen tycker jag, undrar om Yrkesakademin slantar upp en som arbetsredskap
då måste man ha snorkel då för att köra i böle?
JAAAAAA det var en bra idé hahaha, har väl inte fått chansen att "lera tillbaka"riktigt för LOWEST är en jäkel på att köra, men det är väl bara att öva och öva som gäller Fin nyckelring förresten, gör ett par till å ha som örhängen så har du ett helt trollingkit
Citat från: Lowest skrivet 25 maj 2010 kl. 20:42:17Vi kan ju trolla lite efter hjulingarna när vi leker i vattnet vad tror du om en färgglad rapala Tja, varför inte? Idag pimpade jag min atv-nyckelring genom att sätta på ett skeddrag Bara att sätta på trekroken igen och köra ut i vattnet Det borde ju funka!?(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: degklumpen skrivet 25 maj 2010 kl. 21:24:36JAAAAAA det var en bra idé hahaha, har väl inte fått chansen att "lera tillbaka"riktigt för LOWEST är en jäkel på att köra, men det är väl bara att öva och öva som gäller Fin nyckelring förresten, gör ett par till å ha som örhängen så har du ett helt trollingkit Du kan vara min vinschhora i Hofors så du får uppleva lite fyrhjulingsliv igen
Citat från: Grönis skrivet 26 maj 2010 kl. 20:28:22då måste man ha snorkel då för att köra i böle?Inte överallt men det finns andra ställen att gegga på
annars är ju röd spandexdräkt populärt i år..... :