Dinlin hos Tommy har ju så fula färger så man nästan grinar. Men den kanske gör sig bättre i verkligheten. Dock får man ju inget för en inbytesmaskin (trots att jag handlade den ny där) så jag vet inte hur aktuellt det är med att handla på firma. Lär ju sälja min först iaf.Den där Kymcon med delad bakaxel är nog inte dum alls, men priset är ju en bra bit över min nivå.
Kymco MXU är perfekt maskin, den tar sig fram väldigt bra fast den inte har delad bakaxel. Det enda negativa med min kymco är att det är lite dåliga bromsar, men det kanske är just på min. Men den har bara 1 skiva i bak, borde ha varit 2 st, eller mycket starkare ok.
Citat från: Pv544 skrivet 21 maj 2010 kl. 20:56:39Dinlin hos Tommy har ju så fula färger så man nästan grinar. Men den kanske gör sig bättre i verkligheten. Dock får man ju inget för en inbytesmaskin (trots att jag handlade den ny där) så jag vet inte hur aktuellt det är med att handla på firma. Lär ju sälja min först iaf.Den där Kymcon med delad bakaxel är nog inte dum alls, men priset är ju en bra bit över min nivå. ¨Jag såg Dinlin hos Tommy :-) man borde få minst 20 000 kr i rabatt för att köpa den pga färgerna... Men man kanske kan lackera om den själv för en billig penning? (Å andra sidan är smaken som ba... ja ni vet)
Citat från: ehm skrivet 22 maj 2010 kl. 19:43:43Citat från: Pv544 skrivet 21 maj 2010 kl. 20:56:39Dinlin hos Tommy har ju så fula färger så man nästan grinar. Men den kanske gör sig bättre i verkligheten. Dock får man ju inget för en inbytesmaskin (trots att jag handlade den ny där) så jag vet inte hur aktuellt det är med att handla på firma. Lär ju sälja min först iaf.Den där Kymcon med delad bakaxel är nog inte dum alls, men priset är ju en bra bit över min nivå. ¨Jag såg Dinlin hos Tommy :-) man borde få minst 20 000 kr i rabatt för att köpa den pga färgerna... Men man kanske kan lackera om den själv för en billig penning? (Å andra sidan är smaken som ba... ja ni vet)Jag gillar den färgen skarpt helt klart den snyggaste av dom
Jag gillar den färgen skarpt helt klart den snyggaste av dom
Citat från: Lowest skrivet 22 maj 2010 kl. 19:51:35Jag gillar den färgen skarpt helt klart den snyggaste av dom Pratar vi verkligen om samma maskin??? Det här var den jag såg:(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Men som sagt - det är upp till var och en vilka färger man gillar och modet ändras ju från år till år
Om du mest åker grusväg o väldigt lite lera så varför inte en MXU 500 tvåhjulsdriven kostar 45-50 ny, du slipper drivaxlar o diffklump fram.Med en smidig box bak så kan man åka två o storhandla med den, då blir det lite roligare när frugan vill åka till köpcentrum.Jag böt upp mej från en MXU 250 till en 500 tvåhjulsdriven o är hur nöjd som helst, men då kör jag ju inge lera förstås.
Det är Tjommes gamla Dinli så jag vet hur den ser ut