Hadde du orginal däcken på när du rensade kuggen eller märkte du inte när det hände?
fyy faan säger jag bara.... Kanske dags att häva köpet o köpa en Can am? //Anton
Taskigt, hoppas bara att det är några måndags ex till framaxel som spökar.Är riktigt sugen på att köpa en Kawa , men det här gäller bara -10 års modeller ?
Citat från: t1an skrivet 10 april 2010 kl. 17:53:53Taskigt, hoppas bara att det är några måndags ex till framaxel som spökar.Är riktigt sugen på att köpa en Kawa , men det här gäller bara -10 års modeller ?ja enligt kawasaki så, kollar man youtube och hur amrikarnea kör så förstår jag inte hur det kan hålla för dom? helt makalöst att sånt här ska hända mej.Framaxeln som jag fick ditsatt va en beg från en demomaskin som va en -09 och min maskin e ju en 09/10 den är uttagen i årsskiftet.Men i papperna står det att jag har en -10.
Citat från: Grönis skrivet 10 april 2010 kl. 17:59:04Citat från: t1an skrivet 10 april 2010 kl. 17:53:53Taskigt, hoppas bara att det är några måndags ex till framaxel som spökar.Är riktigt sugen på att köpa en Kawa , men det här gäller bara -10 års modeller ?ja enligt kawasaki så, kollar man youtube och hur amrikarnea kör så förstår jag inte hur det kan hålla för dom? helt makalöst att sånt här ska hända mej.Framaxeln som jag fick ditsatt va en beg från en demomaskin som va en -09 och min maskin e ju en 09/10 den är uttagen i årsskiftet.Men i papperna står det att jag har en -10.Ah , så chansen finns att Kawa har fått tag på en dålig sändning med framaxlar som kan gå sönder på detta vis ?.Som du säger så när man ser hur dom kör med Kawa maskinerna på youtube så borde det vara kvalitet.