ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Cf moto x7
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
« föregående nästa »
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: 1 ... 11 [12] 13 ... 20  Alla   Gå ned

Författare Ämne: Cf moto x7  (läst 101281 gånger)

Utloggad HADES

  • MC/MEKANIKER
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 485
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
HADES
SV: Cf moto x7
« Svar #132 skrivet: 15 juli 2010 kl. 08:56:25 »
Citat från: Trech skrivet 15 juli 2010 kl. 08:14:42
Hej.

Har du testat att ta en startkabel för bil och dragit den mellan batteri och startmotor direkt?

Samma med jorden, ta en startkabel mellan motor och batteri direkt.

Nog för att alla maskiner har samma kabelarea och jag har inte hört nån annan med detta problem hittills (inte så uttalat kraftigt och stort problem iaf) men testa iaf.

Just nu så har leverantören ont om folk pga semester och dom som är kvar har nog inte helt lätt att lösa ditt problem, testa ovan om du inte gjort det, ring mig sedan så kan vi spåna på nya ideér, om du vill. 0171-46 70 00.

(Just idag onsdag mellan kl 10 och 15 är jag inte på plats personligen.)

MVH /Benny
HE HE,Dagvill???  Torsdag idag benny boy.  ;)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad T

  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 1692
  • Total likes: 0
    • Visa profil
T
SV: Cf moto x7
« Svar #133 skrivet: 15 juli 2010 kl. 09:09:27 »
Aj fasen, hann det bli torsdag på väg till jobbet?  ;D

/Benny
Anmäl till moderator   Loggat
Detta konto används inte av Trech AB längre.

KONKURS 2013

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #134 skrivet: 15 juli 2010 kl. 11:09:09 »
Citat från: Trech skrivet 15 juli 2010 kl. 08:14:42
Hej.

Har du testat att ta en startkabel för bil och dragit den mellan batteri och startmotor direkt?

Samma med jorden, ta en startkabel mellan motor och batteri direkt.

Nog för att alla maskiner har samma kabelarea och jag har inte hört nån annan med detta problem hittills (inte så uttalat kraftigt och stort problem iaf) men testa iaf.

Just nu så har leverantören ont om folk pga semester och dom som är kvar har nog inte helt lätt att lösa ditt problem, testa ovan om du inte gjort det, ring mig sedan så kan vi spåna på nya ideér, om du vill. 0171-46 70 00.

(Just idag onsdag Torsdag (ska det vara  ()p) mellan kl 10 och 15 är jag inte på plats personligen.)

MVH /Benny

Hej Benny

Nej, jag har inte testat att koppla direkt med startkablar. Problemet är ju att felet kommer till och från.  Ibland kan det gå många startförsök utan problem. Ibland är det problem flera gånger i rad.
Jag ska ut och varmköra maskinen idag och se om problemet blir värre.
Helst så skulle man vilja ha grövre kablar på permanent för att kunna testa fullt ut.

Jag får alltid igång maskinen tills sist så akut är det inte. Men tack i alla fall för din support.

Då jag lämnade in min maskin till min ÅF så var det mer regel än undantag att starmotorn "hängde sig".
Maskinen hade då gått 30 mil. Efter det att min ÅF bytte startmotor (fast den till X5) samt batteri så fungerade maskinen mycket bättre. Problemet fanns men kanske bara i ca 50% av startförsöken.

Och nu efter bytet till den kraftigare motorn så visst verkar maskinen starta bättre. Men problemet finns ju kvar till och från.

Att köpa en maskin för 70 KSEK där startmotorn till och från "hänger sig" känns inte bra.
Vad händer efter något år ? Risken måste ju vara att lindningar i startmotorn går sönder och den blir ännu sämre. Batteriet mår säkert inte heller bra av att det tar tvärstopp.

Jag förstår att ATV Sweden (precis som oss övriga) behöver lite semester. Men jag är klart besviken på hur dom hanterat detta hittills.

Jag har återmatat detta till min ÅF som får dra det mot ATV Sweden.
Enligt min ÅF så kommer det att bytas många startmotorerna så då får vi se om min maskin är unik (jag tror dock inte det).

Trevlig sommar // Martin
Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #135 skrivet: 15 juli 2010 kl. 22:01:54 »
Jag var ute en sväng och varmkörde maskinen. Problemet verkar inte vara värre då motorn är varm. Men det finns kvar.

Råkade däremot ut för en annan sak. Tankade maskinen full och plötsligt läckte den bensin ?
Efter demontering av tank och alla kåpor så visade det sig att det läckte vid locket till tankgivaren.

Skall det gå att tanka fullt, dvs över nivån över locket till tankgivaren ? Jag har tidigare aldrig tankat riktigt fullt och därför aldrig stött på detta problem.

Jag har nu korsvis dragit locket men det läcker fortfarande lite. Tittar man på passformen på tanken mot locket (trots packning) så ser det ut lite si och så. Det verkar glipa lite mellan locket och plasttanken.

/ M
Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad HADES

  • MC/MEKANIKER
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 485
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
HADES
SV: Cf moto x7
« Svar #136 skrivet: 16 juli 2010 kl. 05:27:19 »
Citat från: Deer Hunter skrivet 15 juli 2010 kl. 22:01:54
Jag var ute en sväng och varmkörde maskinen. Problemet verkar inte vara värre då motorn är varm. Men det finns kvar.

Råkade däremot ut för en annan sak. Tankade maskinen full och plötsligt läckte den bensin ?
Efter demontering av tank och alla kåpor så visade det sig att det läckte vid locket till tankgivaren.

Skall det gå att tanka fullt, dvs över nivån över locket till tankgivaren ? Jag har tidigare aldrig tankat riktigt fullt och därför aldrig stött på detta problem.

Jag har nu korsvis dragit locket men det läcker fortfarande lite. Tittar man på passformen på tanken mot locket (trots packning) så ser det ut lite si och så. Det verkar glipa lite mellan locket och plasttanken.

/ M
Antar att du menar locket över bränslepumpen??Har haft det problemet på en annan maskin.Avhjälps med dubbla packningar då det verkar som att hela ytan där är lite "vågig".  mvh//hades
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #137 skrivet: 17 juli 2010 kl. 11:12:55 »
Hallå i sommarvärmen

Det verkar som man fått ett riktigt måndagsexemplar av X7  :(veryangry): det tar aldrig slut med problem.

Maskinen laddar inte som den skall. Fick ju nytt batteri för en tid sedan och har fått på den nya kraftigare startmotorn. Såg till att det var full laddat då jag åkte ut till landet. efter ca 12 mil blandad körning så var batteriet helt tomt.

Mätte då på batteriet då maskinen gick, spänning på ca 13 Volt, knappast laddning alltså.
Ibland laddar den inte alls (12 Volt) ibland laddar den lite (13 Volt). Den kommer aldrig upp i mer än 13 Volt.

Jag var i kontakt med Benny och Mika på Trech igår (vilka trevliga killar) som tipsade om antingen laddregulator eller Strator. Laddregulatorn blir lite lätt ljummen vilket den tydligen skulle bli.

Det blir att slå Benny en signal på Måndag och se om dom kan ta sig an maskinen alternativt om dom kan skicka mig en laddregulator och strator byta själv och testa med.

Visst har man läst om att CF kan ha lite småfel, men nu räcker det snart på min maskin.

Listan (so far): Trasig framdiff, Bensin lekage vid tangivare, Handbromsinfästning gängpaj, Ny startmotor, Trasigt batteri (död cell), Laddar ej, laddregulator alt strator

Så jävla trist att ha en maskin som hela tiden strular. Framför allt då den går kanon då den går  ;)

/ Martin
Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #138 skrivet: 17 juli 2010 kl. 16:17:58 »
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 juli 2010 kl. 11:12:55
Hallå i sommarvärmen

Det verkar som man fått ett riktigt måndagsexemplar av X7  :(veryangry): det tar aldrig slut med problem.

Maskinen laddar inte som den skall. Fick ju nytt batteri för en tid sedan och har fått på den nya kraftigare startmotorn. Såg till att det var full laddat då jag åkte ut till landet. efter ca 12 mil blandad körning så var batteriet helt tomt.

Mätte då på batteriet då maskinen gick, spänning på ca 13 Volt, knappast laddning alltså.
Ibland laddar den inte alls (12 Volt) ibland laddar den lite (13 Volt). Den kommer aldrig upp i mer än 13 Volt.

Jag var i kontakt med Benny och Mika på Trech igår (vilka trevliga killar) som tipsade om antingen laddregulator eller Strator. Laddregulatorn blir lite lätt ljummen vilket den tydligen skulle bli.

Det blir att slå Benny en signal på Måndag och se om dom kan ta sig an maskinen alternativt om dom kan skicka mig en laddregulator och strator byta själv och testa med.

Visst har man läst om att CF kan ha lite småfel, men nu räcker det snart på min maskin.

Listan (so far): Trasig framdiff, Bensin lekage vid tangivare, Handbromsinfästning gängpaj, Ny startmotor, Trasigt batteri (död cell), Laddar ej, laddregulator alt strator

Så jävla trist att ha en maskin som hela tiden strular. Framför allt då den går kanon då den går  ;)

/ Martin

Så var batteriet full laddat efter ca 15 h med Ctek. Och plötsligt så laddat maskinen som den skall (mellan 13.6 - 14.4 Volt) ?????

/ Martin
Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #139 skrivet: 18 juli 2010 kl. 22:51:20 »
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 juli 2010 kl. 16:17:58
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 juli 2010 kl. 11:12:55
Hallå i sommarvärmen

Det verkar som man fått ett riktigt måndagsexemplar av X7  :(veryangry): det tar aldrig slut med problem.

Maskinen laddar inte som den skall. Fick ju nytt batteri för en tid sedan och har fått på den nya kraftigare startmotorn. Såg till att det var full laddat då jag åkte ut till landet. efter ca 12 mil blandad körning så var batteriet helt tomt.

Mätte då på batteriet då maskinen gick, spänning på ca 13 Volt, knappast laddning alltså.
Ibland laddar den inte alls (12 Volt) ibland laddar den lite (13 Volt). Den kommer aldrig upp i mer än 13 Volt.

Jag var i kontakt med Benny och Mika på Trech igår (vilka trevliga killar) som tipsade om antingen laddregulator eller Strator. Laddregulatorn blir lite lätt ljummen vilket den tydligen skulle bli.

Det blir att slå Benny en signal på Måndag och se om dom kan ta sig an maskinen alternativt om dom kan skicka mig en laddregulator och strator byta själv och testa med.

Visst har man läst om att CF kan ha lite småfel, men nu räcker det snart på min maskin.

Listan (so far): Trasig framdiff, Bensin lekage vid tangivare, Handbromsinfästning gängpaj, Ny startmotor, Trasigt batteri (död cell), Laddar ej, laddregulator alt strator

Så jävla trist att ha en maskin som hela tiden strular. Framför allt då den går kanon då den går  ;)

/ Martin

Så var batteriet full laddat efter ca 15 h med Ctek. Och plötsligt så laddat maskinen som den skall (mellan 13.6 - 14.4 Volt) ?????

/ Martin


Hej Benny med flera

Jag forsatte min felsökning idag. Jag började med full laddat batteri 13.1 V och kall motor.
Maskinen laddade perfekt första 5-10 minuterna. Efter lite varmkörning och lägre batteri spänning 12.5 V så slutade maskinen att ladda.
Efter totalt ca 30 minuters körning så var batteri spänningen nere på 12.4 V. Maskinen blev då också förstås svårstartad.
Maskinen fick sedan kallna helt några timmar och med 12.5 V på multimetern så testade jag igen. Maskinen laddade fortfarande inte.

Startsnöret har nu också börjat strula efter allt slit i det. Det går nu att dra ut hela snöret utan motstånd.
Men gör man ett litet ryck i början så fungerar den.

Det är nog lika bra att Trech som är proffs får ta hand om min "underbara" maskin   :help: :help: :help:

// Martin
Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad HADES

  • MC/MEKANIKER
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 485
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
HADES
SV: Cf moto x7
« Svar #140 skrivet: 19 juli 2010 kl. 07:37:36 »
Citat från: Deer Hunter skrivet 18 juli 2010 kl. 22:51:20
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 juli 2010 kl. 16:17:58
Citat från: Deer Hunter skrivet 17 juli 2010 kl. 11:12:55
Hallå i sommarvärmen

Det verkar som man fått ett riktigt måndagsexemplar av X7  :(veryangry): det tar aldrig slut med problem.

Maskinen laddar inte som den skall. Fick ju nytt batteri för en tid sedan och har fått på den nya kraftigare startmotorn. Såg till att det var full laddat då jag åkte ut till landet. efter ca 12 mil blandad körning så var batteriet helt tomt.

Mätte då på batteriet då maskinen gick, spänning på ca 13 Volt, knappast laddning alltså.
Ibland laddar den inte alls (12 Volt) ibland laddar den lite (13 Volt). Den kommer aldrig upp i mer än 13 Volt.

Jag var i kontakt med Benny och Mika på Trech igår (vilka trevliga killar) som tipsade om antingen laddregulator eller Strator. Laddregulatorn blir lite lätt ljummen vilket den tydligen skulle bli.

Det blir att slå Benny en signal på Måndag och se om dom kan ta sig an maskinen alternativt om dom kan skicka mig en laddregulator och strator byta själv och testa med.

Visst har man läst om att CF kan ha lite småfel, men nu räcker det snart på min maskin.

Listan (so far): Trasig framdiff, Bensin lekage vid tangivare, Handbromsinfästning gängpaj, Ny startmotor, Trasigt batteri (död cell), Laddar ej, laddregulator alt strator

Så jävla trist att ha en maskin som hela tiden strular. Framför allt då den går kanon då den går  ;)

/ Martin

Så var batteriet full laddat efter ca 15 h med Ctek. Och plötsligt så laddat maskinen som den skall (mellan 13.6 - 14.4 Volt) ?????

/ Martin


Hej Benny med flera

Jag forsatte min felsökning idag. Jag började med full laddat batteri 13.1 V och kall motor.
Maskinen laddade perfekt första 5-10 minuterna. Efter lite varmkörning och lägre batteri spänning 12.5 V så slutade maskinen att ladda.
Efter totalt ca 30 minuters körning så var batteri spänningen nere på 12.4 V. Maskinen blev då också förstås svårstartad.
Maskinen fick sedan kallna helt några timmar och med 12.5 V på multimetern så testade jag igen. Maskinen laddade fortfarande inte.

Startsnöret har nu också börjat strula efter allt slit i det. Det går nu att dra ut hela snöret utan motstånd.
Men gör man ett litet ryck i början så fungerar den.

Det är nog lika bra att Trech som är proffs får ta hand om min "underbara" maskin   :help: :help: :help:

// Martin
Dragstarten är en nödstart som ej ska användas som ordinarie startanordning.Men fixas självklart på garantin.Surt att den ska krångla för dig,men det är nog bara att byta regulator låter d som.  mvh//hades
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad slangklämman

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 251
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • freerideatv.se
    • Visa profil
slangklämman
SV: Cf moto x7
« Svar #141 skrivet: 20 juli 2010 kl. 09:02:40 »
jag verkar ha samma problem med laddningen och bensin läckage.
Anmäl till moderator   Loggat
x7 lång
plog
hantagsvärme
hasplåt
extralysen
artrax 2.5 vinch syntet, fjärr.maskin är  såld vad ska jag köpa?
www.freerideatv.se

Utloggad Deer Hunter

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 486
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
  • Nothing is more valuable than your playtime
    • Visa profil
Deer Hunter
SV: Cf moto x7
« Svar #142 skrivet: 20 juli 2010 kl. 22:13:28 »
Jag var uppe hos Trech och lämnade maskinen igår em. Fick tillbaka den i eftermiddags.
Benny har bytt statorn och laddningen fungerar nu perfekt.  :sunny:
Även en ny  manuelstart är beställd som kommer på posten  :)

Så nu får vi se hur startproblemet ter sig med ny startmotor, bra laddning dvs bra batteri spänning.

Hades, tack för tipset gällande bensinlekaget. Jag får be min ÅF att skicka en extra packning.
Det känns dock lite "smäckigt" med en sådan lösning men men, blir det tätt så skall jag inte klaga.

Benny och Mika, tack för mycket bra support !

// Martin


Anmäl till moderator   Loggat
Can am 500 Max XT 2011, Full amor, Warn plog, BRP Väska bak, Ledljus fram/bak, Vinsch bak, Maxis Bighorn
CF Moto X7 2010 - Återlämnad

Utloggad HADES

  • MC/MEKANIKER
  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 485
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
HADES
SV: Cf moto x7
« Svar #143 skrivet: 21 juli 2010 kl. 07:22:02 »
Citat från: Deer Hunter skrivet 20 juli 2010 kl. 22:13:28
Jag var uppe hos Trech och lämnade maskinen igår em. Fick tillbaka den i eftermiddags.
Benny har bytt statorn och laddningen fungerar nu perfekt.  :sunny:
Även en ny  manuelstart är beställd som kommer på posten  :)

Så nu får vi se hur startproblemet ter sig med ny startmotor, bra laddning dvs bra batteri spänning.

Hades, tack för tipset gällande bensinlekaget. Jag får be min ÅF att skicka en extra packning.
Det känns dock lite "smäckigt" med en sådan lösning men men, blir det tätt så skall jag inte klaga.

Benny och Mika, tack för mycket bra support !

// Martin



OK,det vanligaste är annars att det bara är relät.Du fick alltså hela generatorlindningen utbytt??Ja det kan verka lite som en nödlösning med dubbla gummitätningar,men tror det e enda lösningen då alla tankar jag sett hittills är så där "vågiga" vid ytan för pumpearmaturen.Så att byta tank hjälper nog inte iaf. mvh//hades
Anmäl till moderator   Loggat

  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: 1 ... 11 [12] 13 ... 20  Alla   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • CF Moto (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: Cf moto x7
 


Online just nu.

569 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 597. Flest online någonsin: 2334 ( 3 maj 2025 kl. 10:37:13)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Traxter: NÃ¥gon som vet om de finns nÃ¥got avgassystem te hd9 base
    11 juli 2025 kl. 22:28:43
  • Högdahl: 💪🏼💪🏼💪🏼
    12 juni 2025 kl. 23:53:36
  • Traxter: Morgon pÃ¥ er. Finns det nÃ¥gra häftiga mods till Can-am xmr 700/1000
    24 februari 2025 kl. 10:23:25
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    21 februari 2025 kl. 09:25:52
  • Oscar5: NÃ¥gon som vet vad man kan begära för en Honda TRX 350 FE 2005 med snöblad som fungerar utmärkt .Har ärft den
    4 februari 2025 kl. 19:20:50
  • Oscar5: 44
    4 februari 2025 kl. 19:15:36
  • Greger59: Nägon som vet har en Cetek 500 EFI
    15 januari 2025 kl. 23:49:44
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    4 januari 2025 kl. 00:28:39
  • kampersvik: schema vaccumssangar cf moto 500 2013
    26 november 2024 kl. 17:48:35
  • trailboss: Hej. söker instruktionsbok Polaris TrailBoss 250-89
    3 oktober 2024 kl. 12:08:54
  • Mrhandsome: Söker defekta/trasiga fyrhjulingar. Jag betalar bra och du kan nÃ¥ mig pÃ¥ 0709955029 eller hv.alexandersson@gmail.com ifall du har en som du vill sälja mvh Hugo
    16 september 2024 kl. 11:29:29
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 2006. Löjligt dÃ¥liga bromsar pÃ¥ den. Finns det bromsvÃ¥g pÃ¥ den?
    11 september 2024 kl. 19:41:14
  • Kalle33: Nyss köpt en Linhai 300 4x4 2006.
    11 september 2024 kl. 19:40:02
  • Kalle33: Hej.
    11 september 2024 kl. 19:39:40
  • Olkip: Vart hittar man en ny plast kÃ¥pa till goes access mortor 450SM?
    1 juli 2024 kl. 11:59:20
  • Livgan20: Hej, har en barossa silverhawk 250. NÃ¥gon vänlig själ som kan hjälpa mig ta reda pÃ¥ vilka drev som sitter pÃ¥ (storlek och typ av drev) helst bÃ¥de fram och bak. Mvh
    1 juli 2024 kl. 02:22:58
  • skarpsynt: NÃ¥gon som vet mellan vilka Ã¥r Honda Rancher sÃ¥ldes i FE (knappväxel) utförande? Min frÃ¥ga gäller senaste modellen (2014-).
    2 juni 2024 kl. 22:56:10
  • Micke_c: Det är ju gasvire.  Så klart du kan sätta rullgas. Viss modifiering krävs nog
    9 maj 2024 kl. 12:32:13
  • Micke_c: onBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    9 maj 2024 kl. 12:31:29
  • HonBob: Jag har en Honda TXR 250 2003 , min tumme blir såååå tröt, kan man købe rullegas her i Sverige?  Mvh HonBob
    7 maj 2024 kl. 17:51:54
  • Calleb: är det någon som vet var jag kan få service på en Kymco ATV?
    7 mars 2024 kl. 17:20:12
  • Grusbus: Hej, jag har en Can Am 570-18 som startade som vanligt och gick i ungefär 15s sen dog den, motorn snurrar men har inte tänt en  enda gång sedan dess. Någon som har någon ide om vart jag skall börja?
    28 januari 2024 kl. 00:00:27
  • R.W: Oljebyte polaris 800 efi
    23 december 2023 kl. 09:34:37
  • Niklasbx7: Behöver hjälp. Har en Cf moto x7-12 . Skulle starta den igår, den tände till men dog . Den går runt men tänder inte till. Någon som har något tips???
    17 december 2023 kl. 13:43:58
  • Johnem73: 12 tum
    18 oktober 2023 kl. 19:20:28
  • Tiasb: Tjena,har en Suzuki 250lt quadrunner 4WD-95 som laddar över 100 ac volt när jag mäter direkt från statorn. Bör vara ca 50 ac volt. Det började med att voltregulatorn brände då bytande jag statorn, körde några månader, märkte att hela motorn kändes varm och troligen bränt en voltregulator till. Har beställt ny Cdibox, men verkar långsökt. Vad kan felet vara??
    29 september 2023 kl. 17:53:28
  • L-E Jonsson: Jag glömde 4 hjulsdrift i och körde på högväxel ganska fort efter en stund så hackade motorn till en par gånger sedan tändes motorlampan sedan lade den av, startar efter ett tag lampan är släckt, motorn går fint, vad kan ha hänt kan något vara skadat?
    18 september 2023 kl. 13:32:39
  • L-E Jonsson: Hej
    18 september 2023 kl. 13:19:39
  • Sjulsbo: Sportsman 500 som varnar Hot engine direkt vid start, vad kan vara fel?
    11 augusti 2023 kl. 10:49:57
  • samuelLt50: Hej vad är det för gängdiameter på vevaxeln på en Suzuki lt50
    4 augusti 2023 kl. 02:26:53
  • Icyy30: Hej, jag är lite osäker på vad man ska skaffa för första fyrhjuling. Är inne på cf moto 625 eller outlander pro, vilken e bäst i skog?
    1 juli 2023 kl. 15:29:57
  • Vinnewin: Var kan ja köpa en ostrypt ECU till Segway Snarler AT6, den är reggad som traktor A men ska köras offroad och vill att den ska gå fortare än 40?
    22 juni 2023 kl. 14:22:20
  • kenthas: Trimma cf-moto
    1 juni 2023 kl. 11:38:02
  • Jote: Hej finns det någon i hela detta forum som vet någon som kan meka en Vizac 400 mec Odes motor ?
    15 maj 2023 kl. 13:25:03
  • william: jag har ett problem att när jag har kört snabt ett litet tag kommer ett mis ljud som jag inte vet var det kommer från men när jag låser bak hjulen så försviner det vad kan det vara
    2 maj 2023 kl. 10:35:19
  • william: jag har ett problem att när jag har kört k
    2 maj 2023 kl. 10:33:51
  • Jannethegamer: Tjena någon som har effektljuddämparen till Smc 100, vill köpa men vill först veta skillnaden på den och orginalet.
    13 april 2023 kl. 18:49:39
  • topo1: Jag har en 2009 Cectek Gladiator i Grekland och behöver desperat en ECU. Är det någon på detta forum som vet var jag kan få tag i en?
    12 april 2023 kl. 11:21:26
  • topo1: cectek
    12 april 2023 kl. 11:08:57
  • Jannethegamer: Smc
    1 april 2023 kl. 19:15:32
Import, sjöfrakter, förtullningar
Bäst online casino i Sverige
  • SimplePortal 2.3.8 © 2008-2025, SimplePortal
  • SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info