Har köpt min vagn på trendimport.Tror det är precis samma som jula säljer. Jag har hårdtestat min flera gånger om.Ett bra köp om du frågar mig.
Söker efter en timmerkärra till min atv, det behöver inte vara kran eller vinsch på den utan en enkel kärra jag kan köra hem lite ved med från skogen. Den behöver inte va ny, duger med en beg om någon vet nån som säljer. Vill ha en billig vagn. Kom gärna med tips
Citat från: Miko skrivet 28 januari 2010 kl. 19:41:05Söker efter en timmerkärra till min atv, det behöver inte vara kran eller vinsch på den utan en enkel kärra jag kan köra hem lite ved med från skogen. Den behöver inte va ny, duger med en beg om någon vet nån som säljer. Vill ha en billig vagn. Kom gärna med tips Kolla på http://wpmaskin.se bra vagn till bra pris köpte en sån och insatsflak av dom och e jätte nöjd med den.
Citat från: shadow skrivet 2 februari 2010 kl. 19:02:00Har köpt min vagn på trendimport.Tror det är precis samma som jula säljer. Jag har hårdtestat min flera gånger om.Ett bra köp om du frågar mig. Är boggien asymetrisk eller symetrisk? Dvs är avståndet från cenrtrumtappen på boggien till främre boggiehjulet lika långt som till det bakre boggiehjulet, om du förstår vad jag menar? Har sett några kärror med asymetrisk boggie och dom ska tydligen klättra bättre över stubbar och andra hinder.
Vad är detta för timmervagn? Någon som har lite info om denna.