beror ju på vart du bor kompisen har en kymco 300 till salu mycket fin men inte dyr
Själv har jag en access 300 och är nøjd. Automat är gøtt om man inte ska køra bana och kvaliten är det inget fel på heller.
Swebike säljer ut -09 Adly 300xs och Adly 280s för 30k .
Citat från: Mackan_450 skrivet 21 januari 2010 kl. 19:11:11beror ju på vart du bor kompisen har en kymco 300 till salu mycket fin men inte dyrJag bor en bit ifrån sundsval.
Men vill du prångt ha en dinli 350 som inte ens har 300 cc i motorn kan jag höra med han, vilket pris han har.det är en -09 tror jag
Kul med fler tjejer! Jag hade aldrig kört något innan, varken moppe eller motorcykel (eller jo, en gång men då kom jag inte så långt haha) innan jag köpte min raptor 350. Det tog ungefär fem minuter så hade jag lärt mig att hantera att växla och sen körde jag en timme på en grusplan innan jag gav mig ut på vägen. Jag skulle inte vilja ha en automat, känns lite som charmen försvinner då.Jag är nöjd med min yamaha, den hänger med riktigt bra och så är den liten och smidig, kan lätt lyfta den själv om jag kör fast.
Citat från: Belinzki skrivet 21 januari 2010 kl. 21:42:54Citat från: Mackan_450 skrivet 21 januari 2010 kl. 19:11:11beror ju på vart du bor kompisen har en kymco 300 till salu mycket fin men inte dyrJag bor en bit ifrån sundsval.Om du bor i sundsvall Titta in hos Norrlands ATV & QUAD www.norrlandsatv.se