Det är svårt det här!Jag gillar kymco som ingemar tipsade om, men den är svår att hitta beg. Då får man ha lite flax. Ny kostar den 40000:- det har jag inteDet är mycket tycke och smak. Det negativa för Dinli 350 verkar bara vara att den är lite "slöare" än andramaskiner som har 300cc. Är skillnaden verkligen så stor i jämförelse med ex en smc 300 eller kymco 300?Å ja jag vill ju ha en Yamaha eller en suzuki jätte gärna. Men jag har bara 30000:- (egentligen 25000:-) Men om jag koncentrerar mig kan jag nog få fram 30000:- Så är priset 35000:- då blir det väldigt svettigt. Det dräller ju inte av beg yamaha 350 för 30000:- precis. Då kan jag mycket väl få vänta tills ännu nästa sommar om jag ska hitta en sån.
du kan få köpa min goes 450 för 30 men inte en peng under. bor på öland...men du lär ju bo uppe i norr som alla andra är^^du kanske tycker att 450 är lite för mycke för dig?
Prova sätt ut en köpesannons på blocket, då kan du få napp inom din budget.Men först vill jag komma på vad det är ja vill ha och vad jag behöver eftersom jag inte vet så mycket om de enskillda maskinerna.Bäst är ju om du kan specifiera vilka maskiner du är ute efter. Och vilket maxpris du har. Och även hur långt bort maskinen får vara. Överskriften på min tråd vittnar om att jag inte riktigt har kläm på vad det är för maskin jag är ute efterJag hade en köpesannons inne när jag köpte min Linhai, fick även ett par svar då med folk med 350 raptorer för 25-30k.Fint, ja får testa det när ja vet på ett ungefär vad det är ja ska ha.Skulle tro att det kommer ut lite fler annonser när våren kommer, det är ju lite mer säsong då för vägmaskiner.Hoppas, för det är inte översvämning av 4hjulingar precis