de beror väl till 95% på återförsäljaren?
Köp en polaris blir det problem med den så är service och garantier bättre än Cam-an. ((((((
det va inte meningen att göra dig upprörd jag va bara nyfiken då flera av mina kompisar här hemma kör can-am och vi diskuterat detta ämne några gånger.läste att frolland bytt just den axeln på flera maskiner,men jag vet inte vad som stämmer. därav min fråga.. sorry..
Citat från: snickaren skrivet 8 januari 2010 kl. 09:18:53Köp en polaris blir det problem med den så är service och garantier bättre än Cam-an. (((((( Har Polaris också 5 års garanti? man kan pruta med det på can am eller köpa 3 extra år för ca 2600:-
polaris xp: jag vet att du är frälst... det har vi rett ut tidigare men:båda är bra alternativ, båda har sina fördelar och svagheter. gissa vilken jag håller före den andra.(även yamaha erbjuder 5år garanti till privatperson)
Nä pajjer ska vi inte kasta, finns säkert exempel på måndagsex av båda!Hur har du de med soppaförbrukningen "polaris xp"?Hur upplever du servot på outlandern "atvnerd"? Kommer köpa en sprillans maskin, ska köpa i skogsbruket så den måste bli momsad, svårt att hitta nån begad som är de!Här är den lokala handlaren återförsäljare av båda märkena och jag har handlat 2 nya skotrar av honom så de SKA bli bra pris! Han ser heldre att jag köper en canam....för han säljer färre av den!(tydligen är brp på honom) han säljer nästan bara polaris....detta borde ge utrymme för att superpris på canamen...eller?Polarisen kostar val 128:-Var går canam:en på