Tjena har nyss köpt mig en LTZ-400, och nu börjar skruvar jävulen bita mig redan Hade tänkt höra med er vart alla strypningar sitter på en sådan? Vet att föra ägaren har tagit bort avgas strypning, men de finns vell fler?sedan så undrar jag vad de ska vara för ventilspel på den, då de kan vara lika bra att gå över de också, då den gått 600mil, nå mer jag bör tänka på att gå i genom när den har gått så pass långt, den går lite orent på tomgång nämligen tycker ja
okej den som lever får se ska ta bort förgasaren nu och göra en grundlig kol.Men ventil spelet var lite väl tajt på den också, insug var inom rammarna så klart, men är ju inte så ofta de ändrar sig nå där, men avgas där i mot liger på cirka 0.17 då 0.15 gick in hur smidigt som helst men 20 ville inte, så drog jag slutsatsen att de bör liga runt 0.17.Men hur var de nu då? vad behövs för sorts krok eller liknande för att pressa ner, så man får ur schimsen, går de att beställa lösa schims någonstans?