Tja eftersom jag jobbat en del mot Kymco och CE-märkt deras terrängmaskiner så får jag säga att dera prylar verkar bra!Har även jobbat mot TGB så där har du ännu ett märke att titta på som är likvärdigt Kymco!Inga dåliga maskiner men som sagt allt går att förstöraVisst är det härligt att ha beslutsångerst!!
Kymcon är säkert bra, och även en hel del andra...Gällande dess "andraplacering" så vet jag inte vem som rangordnat detta, men troligtivis menade den personen att typ Polaris, Suzuki, Honda, CanAm, ArcticCat, Yamaha, Kawasaki mfl då låg på en delad första placering.Så om nu Yamaha finns med bland alternativen, och ni dessutom har nära till en återförsäljare (det blir ju lite täta servicar nu i början) så finns det väl egentligen ingen anledning att kolla mera?Yamaha funkar stensäkert, och 550:n är väldigt prisvärd och har servo också!...om det nu ens behövs... underskatta inte tjejer!Min Renegade (utan servo) har 12-tum breda framdäck och har vid ett flertal tillfällen körts av en 14-årig tjej i 50-kilosklassen... visserligen inte i skogen, endast på industriområde med asfalt och grus som underlag, men hon fixar det fin-fint.
3.Canam. servo. stor, tung, stabil den med. kraft som inspirerar till lek och bus och tungt arbete. doch viscolock. funkar jätte bra men tror polarisen ligger ett steg före.