Såja...Tack så mycket för alla fina svar. I synnerhet de som har tillfört något till rubriken...Jag skiter väl i vikten! Nu var det sittställning tråden handlade om.....juh!Blir man så lättretad av att köra Dinli så är valet ganska enkelt,hihiTror jag ska leta efter KFX...
Citat från: pattho0 skrivet 8 november 2009 kl. 17:06:27CiteraBlir man så lättretad av att köra Dinli så är valet ganska enkelt,hihiTror jag ska leta efter KFX...Du är klok du, Bempe Det var otroligt konstigt att när jag svarade på det inlägget, att det redigerades kraftigt, och det enda jag skrev var att Det inte var dinliägarna som blev upprörda utan det var andra(Vissa) icke dinliägare som blir upprörd när man är intresserad av en dinliVi som är dinli ägare är väldigt luttrade på detta forum (har inte vi rätt att tycka vad vi vill utan måste följa "massan"?)Finns det en form man måste följa på detta forum. (och jag ska även säga att MR highsider har inget med mina inlägg att göra då jag får mess från honom att han får skit för mina inlägg)
CiteraBlir man så lättretad av att köra Dinli så är valet ganska enkelt,hihiTror jag ska leta efter KFX...Du är klok du, Bempe
Blir man så lättretad av att köra Dinli så är valet ganska enkelt,hihiTror jag ska leta efter KFX...
Jag redigerade och plockade bort en del onödigt från både dig, Highsider och Nonne.Vill försöka fått ett slut på det där grälet, kanske gjorde jag rätt, kanske gjorde jag fel.