Citat från: svezon skrivet 24 oktober 2009 kl. 20:24:15Citat från: AtvNerd skrivet 23 oktober 2009 kl. 19:11:45igår va jag och kollade på en Grizzly 700 Limited edition vill ha en nyss!Va!! Ha ha. Gissa om GummiGunnar kommer att grilla dig!! Själv var jag på Yamaha Center och kolla på en Grizzly 700. Men camon är tyvärr slut i Sverige. Sugen på en Grizzly med 30" Mud Lite XXL.har du kollat med Bjälverud i sunne?
Citat från: AtvNerd skrivet 23 oktober 2009 kl. 19:11:45igår va jag och kollade på en Grizzly 700 Limited edition vill ha en nyss!Va!! Ha ha. Gissa om GummiGunnar kommer att grilla dig!! Själv var jag på Yamaha Center och kolla på en Grizzly 700. Men camon är tyvärr slut i Sverige. Sugen på en Grizzly med 30" Mud Lite XXL.
igår va jag och kollade på en Grizzly 700 Limited edition vill ha en nyss!
http://www.blocket.se/orebro/Yamaha_Grizzly_700__09_SE_22101404.htm?ca=13&w=3Jag får allt hålla med om att den är riktigt snygg.Polaris XP : Har du varit nöjd med dein 850 hittils? För min del står det och väger mellan en sån och 650 xt nu.
OK, här i Lidköping har det funkat kanonbra med ÅF å service/garanti grejjer som har vart på min 500efi så där finns det inget att klaga på men man är ju liten sugen att prova nåt annat märke. Nästan alla kör Polaris här i stan så tyvärr finns det inte mycke annat å prova på hemmaplan.
men en can-am kommer alltid vara steget före
Ska vi vara helt ärliga så suger den "gamla" diff-loken pung. Det är enbart den nya diffen som kan vara något att ha. Jag tycker att det är hemskt otrevligt när man "klättrar" upp för en brant med sten och ena framhjulen börjar spinna. Det gäller verkligen att hålla i och invänta loken för att det skall gå vägen över huvud taget. Sen när loken går i så kan det rycka kraftigt i styret åt det hållet. Inte helt trevligt faktiskt. Jag har själv den gamla diffen och gillar den inte alls.