Det e så att min startmotor inte funkar och jag vet ej vrf. Jag har kollat alla kablar och så men hittar inge fel. Det jag skulle tro är att det har blivit nåt fel i nåt jävla relä så att den inte märker att man håller in bromsarna och då går ju inte startmotorn. Så nu har jag funderingar på att koppla startmotorn förbi allt annat jävla reläskit och grejer. Alltså dra en ny kabel med startknapp och säkring på och sen till batteriet. Kan man göra så? eller måste man ha relän och skit för att det ska funka?Citat från: Atvfreak skrivet 16 oktober 2009 kl. 15:06:33Jävla idioter hela bunten!!!!!!!!!!!!!!!!!utom lowest och olle arbogaBatteriet har ca 10,5ampere och inte 200 för dom cp-offren som inte fattar det, har inget jävla traktor batteri.Och varför skulle jag inte kunna ha en knapp till starten för? Ska ha en startknapp som åker ut av sig själv så fort man släpper den för er som inte fattade det.Men Tack till er som svara seriöst Njae du har ju redan bestämt dig för vilket svar du ville ha, så jag undviker att komma med tips och råd om detta, men fortsätt du och kasta skit på lägdan så sitter jag på läktaren och kollar.... men en kurs i fordonsel skulle nog inte skada.......
Jävla idioter hela bunten!!!!!!!!!!!!!!!!!utom lowest och olle arbogaBatteriet har ca 10,5ampere och inte 200 för dom cp-offren som inte fattar det, har inget jävla traktor batteri.Och varför skulle jag inte kunna ha en knapp till starten för? Ska ha en startknapp som åker ut av sig själv så fort man släpper den för er som inte fattade det.Men Tack till er som svara seriöst
*** fel i nåt jävla relä*** förbi allt annat jävla reläskit *** ha relän och skit ***
startmotorn drog inte runt? testa att ladda batteriet och pröva igen i morrn.. på relät till startmotorn så gissar jag på att du har 2 grova och 2 smalare kablar,de 2 smala är till styrningen av relät. om du sätter + på den ena och jordar den andra så bör relät klicka. isf utgår vi från att de fungerar.tar du den kabeln som går ner till startmotorn och sätter på + direkt men de inte händer något fastän du laddat batteriet så finns de risk att startmotorn är kass..