60 låg, 170 hög och bort med locket till luftburken.Han blev märkbart piggare och går fortare med men avgasknallarna blev väl straffet.Helvete vad han smäller nu, låter som man är mitt i ett krig.
Min granne till skrotsamlare hejdade mig idag efter en lång tur på Hyosungen och tyckte det så tuff ut när den var låg och bred. Han hade funderat på att skaffa sig en själv att fara omkring på. Problemet var bara att han inget körkort har. Så sa till han att skaffa en terräng maskin som e terräng reggad och han hade koll på att man inte får köra på gatan med den och undrade vad händer om polisen kommer, ja sa jag då kör du bara ner i diket och ut i skogen. Det lät som en bra ide tyckte han och svor lite över polisen och tassade iväg.Min granne är rasist, enstöring, hatar allt och alla och på det är han 65
Gott med gamla original, folk som säger vad dom tycker och lite till.
Sådär ja. Då va EGR:en borta! Manuell soppakran monterad, och så hitta ja ett litet soppafilter mellan soppaslangen och förgasaren som oxå rök. Crossdäcken sitter på Förhoppningsvis blir d å köra lite i helgen
Vart hittade du en soppakran?