Citat från: Rickard Marklund skrivet 12 september 2009 kl. 17:21:22Det är inte alls ovanligt att försäkringsbolag betalar för arbete som kunden själv lägger ned, speciellt när det gäller vattenskador, rökskador och liknande är det vanligt.Men de är säkert noga med att det skall vara en "bevisad" skada, och inte ett bedrägeri innan de betalar.Okey Jo att dom ersätter skadan och delar som fattas, Men att man fick en ersättning för arbetet trodde jag inte, Undra hur dom beräknar timmkostnaden? Om du nu ska få dessa pengar så kan jag ju plocka ut dessa 400kr/tim, Kompispris då, + pizza, snus och öl, Låter väldigt rimligt tycker jag :
Det är inte alls ovanligt att försäkringsbolag betalar för arbete som kunden själv lägger ned, speciellt när det gäller vattenskador, rökskador och liknande är det vanligt.Men de är säkert noga med att det skall vara en "bevisad" skada, och inte ett bedrägeri innan de betalar.
Raptorn i bakgrunden är en som jag snodde medans min va stulen, sÃ¥ nu har jag 2 (Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Citat från: Raecer skrivet 29 september 2009 kl. 19:29:04Raptorn i bakgrunden är en som jag snodde medans min va stulen, så nu har jag 2 stal DU en när din var stulen eller fattade jag fel nu?
Raptorn i bakgrunden är en som jag snodde medans min va stulen, så nu har jag 2
Du ser, man lär sig även mecka på en japanare. (ironi)Den såg fräsh ut med ny plast iaf, Men jag har en fråga, de sitter ju ett par special skruvar på ramen, på sidan av tanken, som de sitter typ några "metall nappar" (svårt att förklara ). De sitter inga på nu va? Är inte de en "garanti säkerhet", att om de är avbrytna så får du ingen garanti på hojen vid ev motorfel?Svårt de är att förklara över nätet, hoppas du förstog!
Citat från: InZan3 skrivet 29 september 2009 kl. 21:11:39Citat från: Raecer skrivet 29 september 2009 kl. 19:29:04Raptorn i bakgrunden är en som jag snodde medans min va stulen, så nu har jag 2 stal DU en när din var stulen eller fattade jag fel nu?Mjo han stal den nog.. inget konstigt med de.. Hans blev ju stulen först!
Menar du torxbultarna med en pigg i mitten? Dom sitter kvar. Har sånna hylsor på jobbet men som sagt dom satt kvar. Ja de är bäst att den nya plasten är fin, gick på ca 13000kr '
"Ett STORT tack till min bror (SMC_300) som hjälpt mig med ALLT! (Belöning kommer )"Ett stort tack till mig som har kommit förbi och tjatat massa skit och och kommit med några livsavgörande beslut käka bulle och så MOhaaa
Citat från: Motoyaa skrivet 29 september 2009 kl. 19:34:59Du ser, man lär sig även mecka på en japanare. (ironi)Den såg fräsh ut med ny plast iaf, Men jag har en fråga, de sitter ju ett par special skruvar på ramen, på sidan av tanken, som de sitter typ några "metall nappar" (svårt att förklara ). De sitter inga på nu va? Är inte de en "garanti säkerhet", att om de är avbrytna så får du ingen garanti på hojen vid ev motorfel?Svårt de är att förklara över nätet, hoppas du förstog!Menar du torxbultarna med en pigg i mitten? Dom sitter kvar. Har sånna hylsor på jobbet men som sagt dom satt kvar. Ja de är bäst att den nya plasten är fin, gick på ca 13000kr '