Citat från: "Quad boy"Citat från: "gatquadpunktse"Denna kör jag med (året runt kruka) tillsammans med utandningsskydd och KBC X-streem goggles Är den bra? Har bestält en sådan jag fast en vit.Klart den är bra! Annars hade jag valt en annan
Citat från: "gatquadpunktse"Denna kör jag med (året runt kruka) tillsammans med utandningsskydd och KBC X-streem goggles Är den bra? Har bestält en sådan jag fast en vit.
Denna kör jag med (året runt kruka) tillsammans med utandningsskydd och KBC X-streem goggles
Detta tycker jag är en bra och snygg hjälm speciellt för glasögonbärare.Jag har använt Roof i många år, men jag är ganska ensam om det.
Jag har kört mc i nästan 30 år, ATV i några månader bara och har nästan aldrig sett nån med likadan hjälm,att påstå att den är vanlig är nog att ta i, sen finns det ju vanliga öppningsbara hjälmar dom är däremot vanliga i mc världen. När jag sa att den var bra för glasögonbärare så menar jag att man slipper ta av sej glasögonen när man sätter på sej hjälmen, men det kan nog bara nån som bär glasögon fatta.