Hallå, nu har man varit ute på sin jungfrufärd på yaman, tog en sväng på bar asfalt idag på 90väg och måste säga ett det var BRA klös i maskin (satt och skratta mycket och länge Alla stypningar borta förutom muttern i förgasarhuset men det känns inte som om jag vill ha mer gas innan jag har lärt mig maskinen, finns ju rätt bra med pulver redan nu Mycket uppmärksamhet får man iallafall, mer än på barossan en 4-hjuling måste ju vara en småbarns drömm, iallafall när man är runt 5-8 år och ser en första gången, barn står ju och hoppar och klappar när man kommer .) sen finns det ochså "jag tror jag är polis" gubbar ochså men dom brukar man ju vinka åt
Citat från: "shivaxl" måste säga ett det var BRA klös i maskin (satt och skratta mycket och länge Alla stypningar borta förutom muttern i förgasarhuset men det känns inte som om jag vill ha mer gas innan jag har lärt mig maskinen, finns ju rätt bra med pulver redan nu Jag plockade min mutter i förgasarhuset igår eftermiddag. Den hade helt sonika passerat då jag fått för mej att den skulle sitta i locket istället, så första gången jag delade den så troddee jag muttern skulle sitta limmad på insidan av locket, och eftersom jag inte såg nån mutter där coh eftersom resten av hojen saknade strypningar så trodde ja att den oxå var glömd. MEN jag plockade av locket IGEN, igår eftermiddags...o där inne...satt den äckliga lila mutterj*veln som gäckat mej...det är goooott om drag i den även om muttern sitter kvar, men nu när hojen är HELT utan strypningar så är det nog tur att vägarna i snötäckta...
måste säga ett det var BRA klös i maskin (satt och skratta mycket och länge Alla stypningar borta förutom muttern i förgasarhuset men det känns inte som om jag vill ha mer gas innan jag har lärt mig maskinen, finns ju rätt bra med pulver redan nu
Shiva: Med en skruvmejsel, våld och lite vilja, den knivade jag rent med ett rakblad..min satt inte SÅ hårt...men limmet är ganska hårt.
Citat från: "Mr2t"Shiva: Med en skruvmejsel, våld och lite vilja, den knivade jag rent med ett rakblad..min satt inte SÅ hårt...men limmet är ganska hårt.Ok försökte med detta också igår men jag får väl karva bort lite limm runtomkring så att man får ett litet grepp bakom muttern.Blev det något bättre varv
Citat från: "shivaxl"Citat från: "Mr2t"Shiva: Med en skruvmejsel, våld och lite vilja, den knivade jag rent med ett rakblad..min satt inte SÅ hårt...men limmet är ganska hårt.Ok försökte med detta också igår men jag får väl karva bort lite limm runtomkring så att man får ett litet grepp bakom muttern.Blev det något bättre varv Det gick att gasa längre så klart...men över 123blås gör inte hojj*veln. MÅste finnas fler strypningar i min...börjar känna mej smått efterbliven eftersom jag inte kan hitta nått.
Visst, mindre sport men kanske mindre skitiga fingrar och mer åka :wink:
Okidoki, var bara ett tips.