Citat från: Hydrolift skrivet 25 juli 2009 kl. 21:54:21De har även en funktion som gör att påskjutande last får hjälp av motorbromsen, osv...Vad menar du? Läste nått för länge sen om en elektrisk motorbroms. Är det det du menar? Hur fungerar den?Såg en film (från Polaris) där en Polaris och en Yamaha 450 skulle se vem som körde långsammast ner för en backe. Polarisen kröp ner medan Yamahan sköt iväg med en hiskelig fart.Måste varit något fel på den Yamahan för så har aldrig min gjort och jag har ingen elektronik som styr min motorobroms. Sen undrar jag hur Polaris fyrhjulsdrift fungerar. Är det en massa elektronik som styr eller är det mekaniskt? Har aldrig brytt mig om Polaris innan men nu blir man nyfiken.
De har även en funktion som gör att påskjutande last får hjälp av motorbromsen, osv...
yamaha brute force ( ) har en slags elektronisk motorbroms.tror den har nån liten motor som klämmer och ändrar i variatorn så det bromsas.
yamaha brute force har en slags elektronisk motorbroms.tror den har nån liten motor som klämmer och ändrar i variatorn så det bromsas.
jag har ringt på 3 st polaris 800 nu 2 st 07or och en 06 INGEN svarar i telefon och tro mej jag har ringt typ 100 gånger, vad är det för fel vill dom inte sälja eller? Om dom är sålda så borde dom ju ta bort annonserna Finns en i norrland, hos en handlare som jag tänker ringa till i morgon (måndag), det är en 06a, hoppas han vill sälja, annars får jag bygga en egen av lite spillvirke från huset...... Jag är så åksugen så jag håller på o spricka
Can-am är ju 3hjuls drivna?
Nora 4 mil norr om örebro, x2 är den längre eller??? vad är det som skiljer
Citat från: Motoya skrivet 25 juli 2009 kl. 22:05:24Can-am är ju 3hjuls drivna? Har jag också alltid sagt tills jag satte mig på en RENEGADE jävlar vilken maskin kawa honda polaris suka yamma mfl släng er i väggen vill ni ha nått med bäst precision prestanda o kul faktor välj can-am 800