Citat från: EcoTec skrivet 14 april 2009 kl. 18:39:48Citat från: Muc skrivet 14 april 2009 kl. 17:00:34Citat från: MaxMekker skrivet 13 april 2009 kl. 17:53:10Kjører med 235/45-17 på min otty og fungerer utmerket synes jeg, men så har jeg styredemper i tillegg (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Måste man ta bort XT handtagsskydden när man monterar vindrutan eller kan man låta dom sitta kvar? -Hantagsskydden som sitter på XT och LTD måste tas bort, det spelar dock ingen roll då där är inbyggda handtagskydd på vindrutan som dessutom fungerar väl så bra som de som sitter orginal på dessa modeller Mvh ok synd, för om jag skaffade vindruta så vill jag inte ha den på hela tiden och då är det smidigt om man kunde låta xt skydden sitta kvar (om det hade sett snyggt ut dvs)
Citat från: Muc skrivet 14 april 2009 kl. 17:00:34Citat från: MaxMekker skrivet 13 april 2009 kl. 17:53:10Kjører med 235/45-17 på min otty og fungerer utmerket synes jeg, men så har jeg styredemper i tillegg (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Måste man ta bort XT handtagsskydden när man monterar vindrutan eller kan man låta dom sitta kvar? -Hantagsskydden som sitter på XT och LTD måste tas bort, det spelar dock ingen roll då där är inbyggda handtagskydd på vindrutan som dessutom fungerar väl så bra som de som sitter orginal på dessa modeller Mvh
Citat från: MaxMekker skrivet 13 april 2009 kl. 17:53:10Kjører med 235/45-17 på min otty og fungerer utmerket synes jeg, men så har jeg styredemper i tillegg (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Måste man ta bort XT handtagsskydden när man monterar vindrutan eller kan man låta dom sitta kvar?
Kjører med 235/45-17 på min otty og fungerer utmerket synes jeg, men så har jeg styredemper i tillegg (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
-Nu har jag varit ute och provat med 17 tums däck och kan bara säga Maskinen är mer körglad och följsam dock så var där en hel del tjälskador på dessa vägar och det slog en del men dock bättre än "vanliga" ATV vägdäck samt de 14 tummare med 70 profil jag körde på innan.Där är dock lite mer pyssel för att finna rätt tryck i däcken, men i stort så är det helt klart en förbättring både körmässigt och framför allt för ögat Jag har dock ingen styrdämpare monterad till skillnad från MaxMekker, men upplever ändå att det är våldsamt roligt att köra samt att utseendet har förändrats till det bättre (om det nu kan bli bättre än C-A Outlander 800 Ltd )Nu återstår sänkningen av maskinen och det verkar som om "bollen är i rullning" även där, sedan kan man alltid sätta upp en styrdämpare på önskelistan då denna säkert hade "tagit hand om" de tjälskador som jag upplevde som irriterande.Mvh
snyggt, vad är det för låda bak, blir lite osäker på vad jag ska köpa med tanke på ryggstödet. villl ju inte att det ska ta i
Då var det klart vilken maskin man ska ha. En sån Från vilken bil passar fälgar? Spacers?
-En bild på min trevliga maskin Mvh
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x1noK1ze_aU[/youtube] där du!