Citat från: mortenwb skrivet 26 augusti 2011 kl. 14:52:36Hvor mye orker en 700 centhor å dra?Er det så lite som det står i instruksjonsboka?Blir jo ikke mange tømmerstokkene ... Dom siffrorna ska du nog inte titta så mycket på. Själv brukar jag få ta min centhor till hjälp när inte bilen klarar av att dra min släpkärra med pellets uppför min backe till huset på vintern. Totalvikt på 700-800 kg
Hvor mye orker en 700 centhor å dra?Er det så lite som det står i instruksjonsboka?Blir jo ikke mange tømmerstokkene ...
Snygg bild!Skulle nästan kunna passa i en reklambroschyr...
Citat frÃ¥n: Taxi-Micke skrivet 26 augusti 2011 kl. 22:14:49Citat frÃ¥n: mortenwb skrivet 26 augusti 2011 kl. 14:52:36Hvor mye orker en 700 centhor Ã¥ dra?Er det sÃ¥ lite som det stÃ¥r i instruksjonsboka?Blir jo ikke mange tømmerstokkene ... Dom siffrorna ska du nog inte titta sÃ¥ mycket pÃ¥. Själv brukar jag fÃ¥ ta min centhor till hjälp när inte bilen klarar av att dra min släpkärra med pellets uppför min backe till huset pÃ¥ vintern. Totalvikt pÃ¥ 700-800 kg Skulle kjøpe tømmervogn, sÃ¥ leste jeg i instruksjonsboka Ã¥ ble litt i tvil.Men har sett flere si den orker mer sÃ¥ kjøper tømmervogn til uken!Har til nÃ¥ brukt en bil-tilhenger til ved.(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)
Snygg släpkärra du har! Har en precis likadan Fast med ett annat reg.nummer
Citat från: Taxi-Micke skrivet 30 augusti 2011 kl. 21:57:04Snygg släpkärra du har! Har en precis likadan Fast med ett annat reg.nummer Visst är den lite för bred för att man ska kunna köra med den lagligt?
Kan du inte flytta fram boggien och få ett lägre kultryck?
Förresten, är alla Dinli 700 reggade med godkänd dragkrok?